![]() ![]() |
2009-12-02 14:48
|
|
![]() Generalmajor Group: +Silver Member Posts: 672 Joined: 2006-08-21 05:47 From: my hidden area Member No.: 1,445 |
Hej alla trogna sweratare!
När jag först kom hit till swerat någong under 2005 för att sedan registrera mig ett år efter det( I know weird right?). så var det ett riktigt skönt häng här och riktigt roliga personer här och minst sagt på IRCn. Det var inte en dag då jag inte kollade forumet om det fanns nya roliga/bra trådar som skapats och jag menar verkligen det kollade minst sagt 10-20 gånger om dagen. Men nu såhär efter 4 år så verkar swerat sakta men säkert dö ut, och det är riktigt jävla tråkigt och jag tänker göra något åt det , i alla fall det jag kan göra. Så nu vill jag att ni som tycker likadant hjälper mig att få igång swerat som det en gång var. Så sprid det här vidare och vi ska lyckas -------------------- "Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not. "
_________________________________________________________ Music Dog: http://MusicDog.se |
|
|
|
2009-12-03 06:08
|
|
![]() Överste ![]() Group: VIP Posts: 276 Joined: 2005-05-10 19:33 Member No.: 148 |
Det är inte så värst mycket aktivitet på forumet numera.. Vi kan ju börja med att uppdatera oss lite.
Vad är det för RATs som gäller nu när win7 har kommit? Hur pass funkar gamla godingar som Bifrost och Posion Ivy? -------------------- "Det omöjliga tar bara lite längre tid."
|
|
|
|
2009-12-03 14:29
|
|
![]() Överstelöjtnant Group: +Silver Member Posts: 172 Joined: 2005-03-05 15:45 Member No.: 44 |
Vet inte riktigt vad som används nu för tiden. Men några killar på hackhound arbetar och släpper ett par rats.
Tex CODE Deeper 1.0 Beta8 Compiled at November 27, 2009 Coded in Egypt by binaryEvil MailTo://binaryEvil@hotmail.com HTTP://binaryEvil.blogspot.com [Changelog] - Fully Compatible with XP, VIsta and 7 - Server Reduced to ~172kb/50kb. - Sleep User, Redirect User bugs Fixed! - File Transfer bug Fixed! - Now, you can transfer Hidden/System Files. - setup.exe is added to register Dependencies for Client Annars tror jag att PI och bifrost används ganska flitigt än idag. -------------------- there is no reasonable proof of the existence of a higher ruler or creator,
a "true morality" is unknown, and secular ethics are impossible; therefore, life has no truth, and no action is known to be preferable to any other. |
|
|
|
2009-12-03 17:53
|
|
|
SweRAT Team ![]() Group: SweRAT TEAM Posts: 756 Joined: 2005-02-26 17:19 From: Terra Scania Member No.: 23 |
Men nu såhär efter 4 år så verkar swerat sakta men säkert dö ut, och det är riktigt jävla tråkigt och jag tänker göra något åt det , i alla fall det jag kan göra. Så nu vill jag att ni som tycker likadant hjälper mig att få igång swerat som det en gång var. Så sprid det här vidare och vi ska lyckas Vad vi behöver är mjukvara och/eller en tjänst som får folk att komma hit. Tidigare var det Bifrost och PI, men de projekten är döda nu och även om forumet består så lockas inte nya personer hit. Att bara säga "häng här" är ganska dött om man inte erbjuder något. Nu säger jag ju inte att man inte ska säga "häng här", men det skulle vara mycket mer effektivt om vi som community (för det får man väl betrakta oss som) har något att erbjuda. Så en ny RAT, något liknande novirusthanks, etc och vi är back in business Jag personligen håller mig till andra OS. Inte för att jag hatar Microsoft, utan av ekonomiska skäl. Så jag kodar inte så mycket RAT-relaterat längre. Om jag någonsin har kodat så mycket öht. Jag har ett filanalysprojekt på G, men om man tittar på min historia av påbörjade och slutförda projekt så är förhållandet mellan de båda ganska ojämnt. Kort sagt, jag lär inte bidra med någon inom den närmsta tiden. Jag kan dock bidra med min tid, vad den nu är värd Trådar som den här borde hamna här istället, och borde bli besvarade (inte bara leda till spekulation). Det gör de om folket som ställer sådana frågor hänger här, och de börjar hänga här om vi erbjuder något. Anledningen till att SweRAT blev så lyckat i början var just pga att det var ksv som drog igång det, han hade bifrost och en väl fungerande downloader att erbjuda, och givetvis sin kompetens. Det gjorde att vettigt folk kom hit från första början. Nu har SweRAT slutat leverera och då minskar aktiviteten. Börjar vi leverera igen så ökar aktiviteten. It's as simple as that. -------------------- Dead president's corpse in the driver's car
The engine runs on glue and tar Come on along, not goin' very far To the East to meet the Czar -- The Doors, Not To Touch The Earth 20:25 <%peck> tror att den som "försöker haxxa noobs" inte direkt kan klassa sig själv som något geni... |
|
|
|
2009-12-11 18:47
|
|
![]() Överste Group: +Silver Member Posts: 280 Joined: 2006-07-04 17:20 Member No.: 1,134 |
Sant.
Detta är ett trevligt forum, med trevliga personer iallafall. Den saken är säker. -------------------- All that we are is the result of what we have thought.
|
|
|
|
2009-12-12 16:15
|
|
![]() Generalmajor Group: +Silver Member Posts: 672 Joined: 2006-08-21 05:47 From: my hidden area Member No.: 1,445 |
Vi får försöka övertyga folk och "damma" av sina tangentbord och börja programmera lite project.
Håller själv på med en project men har inte så mycket tid över för att hacka på den så mycket, men den lär väl se dagens ljus en vacker dag. Men kanske borde öppna en Web Design/Coding section på forumet? -------------------- "Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not. "
_________________________________________________________ Music Dog: http://MusicDog.se |
|
|
|
2009-12-25 13:00
|
|
|
Löjtnant Group: +Silver Member Posts: 61 Joined: 2005-02-25 11:14 Member No.: 10 |
Kan inte mer än hålla med. Försöker dra igång något litet vid sidan av för att få liv i forumet igen jag också, och hoppas bara till gudarna att det blir slutfört. Har inte tid att sitta så mycket riktigt ännu, men letar febrilt efter källkoder till diverse crypters/packers/scramblers för att nu när jag får tid se om jag kan göra något slutgiltigt av detta.
-------------------- Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker...
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2010-09-07 03:48 |