Nu har äntligen sammarbetet mellan auditor-folket och whax-folket börjat att resultat! Deras nya dotter heter BackTrack och ser mycket lovande ut, ta en titta själva vettja .
Betan kommer den 5 februari.
remote-exploit.org
Memrix
2006-01-31 20:11
Ett sak jag inte kan missa. Jag som ÄLSKAR! whax så läängatar
det är inte som windows utan kräver linux-kompetens och vana. T ex startas varken nätverk eller grafiskt gränssnitt från början utan det måste startas manuellt (inte är svårt) men distron är specifikt inriktad mot folk som är kunniga och vet vad de gör så har du aldrig kört linux eller vet vad du skall göra med den här typen av distribution så avråder jag dig att ge dig in på det.
xaero3
2006-10-18 15:08
Istället för att starta en ny tråd postar jag i blinds, som för övrigt var först ut med att nämna BT på SweRAT (Vad det nu har för betydelse vet jag inte.)
Istället för att starta en ny tråd postar jag i blinds, som för övrigt var först ut med att nämna BT på SweRAT (Vad det nu har för betydelse vet jag inte.)
Back|Track v2.0 släpps snart, men Betan är ute nu, själv gillar jag Back|Track väldigt mycke
starlight2003
2006-12-21 16:01
v2.0 beta mangler en del tools, last ned 2.0 SIDC Tokyo Intersec Conference Edition fra www.offensive-security.com. Jeg har også kompileret en del extra moduler til den og lagt opp original source, inkludert nephentes.
v2.0 beta mangler en del tools, last ned 2.0 SIDC Tokyo Intersec Conference Edition fra www.offensive-security.com. Jeg har også kompileret en del extra moduler til den og lagt opp original source, inkludert nephentes.