Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SweRAT fyller ett år
SweRAT > SweRAT > SweRAT regler, nyheter och information
ksv
Idag är det ett år sedan Swerat öppnade publikt som forum.

Vi var då ganska tveksamma till att det skulle gå att få ett svensk forum inom ett så smalt område att fungera, men det har ju gått över all förväntan. smile.gif
Detta tack vare er medlemmar som fyllt på med många intressanta poster, förståss. tongue.gif

Nu, ett år senare, har vi 8700 poster och 527 medlemmar. smile.gif
zds
Grattis Swerat på 1 års dagen biggrin.gif
Riktigt bra forum och det blir bara bättre och bättre,, det är bra att det är så många som är intresserade så forumet rullar på smile.gif
josef
Happy birthday to you......

Grattis i efterskott swerat;)
redlime
Oi! Ave Swerat för satiken! biggrin.gif
shapeless
woha! Grattis swerat och ett stort tack till er som grundade siten! biggrin.gif
gtahunter
Grattis på 1årsdagen i efterskott!! smile.gif

Sidan har varit nere några dagar för mig? huh.gif
blind
Gratulerar. Det hade varit ännu lite roligare om man varit med från starten. wink.gif

Ja, swerat har legat nere några dagar, servern ville inte vara med längre så det blev till att starta om.
Memrix
Ojoj många kommer nog att bli arga men vet inte riktigt om den har varit uppe i 1 år tycker den har legat nere en massa så SweRat kanske bara är typ 250 dagar gammal tongue.gif
zds
QUOTE(Edika @ Feb 28 2006, 16:35) *
Ojoj många kommer nog att bli arga men vet inte riktigt om den har varit uppe i 1 år tycker den har legat nere en massa så SweRat kanske bara är typ 250 dagar gammal tongue.gif

men det var 1 år sedan swerat grundades *<:D
starlight2003
Grattis !!! biggrin.gif
Memrix
Jaha i så fall grattis i efterskott Swerat ??

En fråga: Är Swerat en han eller hon bara undra för att kunna välja motiv på tårtan??
redlime
QUOTE(Edika @ Mar 1 2006, 23:02) *
Jaha i så fall grattis i efterskott Swerat ??

En fråga: Är Swerat en han eller hon bara undra för att kunna välja motiv på tårtan??

Definitivt en hon. Tycker det är nästan bara killar som dras till henne wink.gif
Codius
QUOTE(redlime @ Mar 2 2006, 00:42) *
Definitivt en hon. Tycker det är nästan bara killar som dras till henne wink.gif

vaa? finns det inga fler tjejer på swerat? tongue.gif
redlime
QUOTE(Codius @ Mar 2 2006, 08:31) *
vaa? finns det inga fler tjejer på swerat? tongue.gif

Heike är den enda bruden här som jag vet om, men hon är ju tysk.. tongue.gif
Farbror
QUOTE(redlime @ Mar 2 2006, 09:05) *

HAHAHA!!! tack redlime cool.gif Ja har vart sjuk idagar och sitter här helt förstörd.... fick mej ett uppiggande garv biggrin.gif

hoho 1 år ohmy.gif har det vart så länge..
shapeless
QUOTE(redlime @ Mar 2 2006, 10:05) *
Det later som om att vara tysk vore nagot negativt tongue.gif biggrin.gif

Stackars farbror, hoppas du kryar pa dig...
groil
grattis! Så gubbar när ska vi sätta oss och dricka öl och grilla med denna trevliga server? Redlime får ansvaret att flytta racket till en lämlig gräsplätt. Ksv det har kommit till min kännedom att du har examen i grillning så det får bli din uppgivt, resten kan ta med sig öl och lite kött så är alla nöjda. ni behöver inte ta med grönsaker då vi ska ha grillpartyt på en gräsplätt så även vegitarianerna får nått att äta.

Så då vart det planerat hoppas bara att alla kommer ^^
redlime
QUOTE(groil @ Mar 6 2006, 05:13) *
grattis! Så gubbar när ska vi sätta oss och dricka öl och grilla med denna trevliga server? Redlime får ansvaret att flytta racket till en lämlig gräsplätt. Ksv det har kommit till min kännedom att du har examen i grillning så det får bli din uppgivt, resten kan ta med sig öl och lite kött så är alla nöjda. ni behöver inte ta med grönsaker då vi ska ha grillpartyt på en gräsplätt så även vegitarianerna får nått att äta.

Så då vart det planerat hoppas bara att alla kommer ^^

Men... Vad ska du göra då? Bara komma och snylta? tongue.gif
davve
Skål!
groil
QUOTE(redlime @ Mar 6 2006, 08:24) *
Men... Vad ska du göra då? Bara komma och snylta? tongue.gif

Jag har ju aragerat hela kalaset är inte det värt nått?

Tyvärr redlime jag börjar tröttna på din attityd, vi borde nog börja träffa andra. tongue.gif
redlime
QUOTE(groil @ Mar 7 2006, 14:22) *
Tyvärr redlime jag börjar tröttna på din attityd, vi borde nog börja träffa andra. tongue.gif

Jag är glad att du sa det för jag har haft en ny bakom ryggen på dig i flera månader.. unsure.gif
denblivande
gratulerar i efter skot då
groil
QUOTE(redlime @ Mar 7 2006, 15:29) *
Jag är glad att du sa det för jag har haft en ny bakom ryggen på dig i flera månader.. unsure.gif

Är det Lennart eller mannen med läderkepsen?
redlime
QUOTE(groil @ Mar 8 2006, 06:27) *
Är det Lennart eller mannen med läderkepsen?

Läderkepsen... Han heter faktiskt Åke!
groil
QUOTE(redlime @ Mar 8 2006, 13:59) *
Läderkepsen... Han heter faktiskt Åke!

Åke? Jag har en affär med hans bror Harggbard* sen tre år tillbaks.

Hade spelet Haggbards plundring dock så saknades hälften av alla sakerna inklusive reglerna så jag har aldrig spelat det ^^.
xaero3
Grattis!
http://swerat.com/forums/uploads/tarta.jpg (Det är ksv som ska ha äran för den fin tårtan på bilden!!!) tongue.gif
redlime
QUOTE(xaero3 @ Mar 12 2006, 14:20) *
Grattis!
http://swerat.com/forums/uploads/tarta.jpg (Det är ksv som ska ha äran för den fin tårtan på bilden!!!) tongue.gif

Höll på att bäla i mig ett glas cola när jag såg att DU skrivit! Herrejesus vad paff jag blev att du var tillbaka laugh.gif
xaero3
QUOTE(redlime @ Mar 12 2006, 15:49) *
Höll på att bäla i mig ett glas cola när jag såg att DU skrivit! Herrejesus vad paff jag blev att du var tillbaka laugh.gif

biggrin.gif Tjena reddy, det var inte igår direkt!
redlime
QUOTE(xaero3 @ Mar 22 2006, 18:20) *
biggrin.gif Tjena reddy, det var inte igår direkt!

Näe, det var ett tag sen! Allt väl? Hur går det med allt?
xaero3
QUOTE(redlime @ Mar 22 2006, 21:19) *
Näe, det var ett tag sen! Allt väl? Hur går det med allt?

Det är bara bra, tack. Har lite problem som jag försöker komma tillrätta med, men i det hela stora så måste jag säga att det är OK. Måste tyvärr rusa nu, men vi får väl boka in en pratstund tillsammans. smile.gif

// Xae
octane
grattis swerat smile.gif
det enda jag inte är nöjd med är att jag själv inte har tid o kolla in här alltför ofta...
hoppas det blir ngn sorts träff i sommar smile.gif
shapeless
QUOTE(octane @ Mar 29 2006, 22:15) *
grattis swerat smile.gif
det enda jag inte är nöjd med är att jag själv inte har tid o kolla in här alltför ofta...
hoppas det blir ngn sorts träff i sommar smile.gif

Stockholm då antar jag? biggrin.gif (då får redlime och codedevil palla sig upp till hufvudstaden)
davve
kan vara beredd att rösta på stockholm, kanske blir att jag flyttar dit i höst
redlime
QUOTE(davve @ Mar 30 2006, 00:40) *
kan vara beredd att rösta på stockholm, kanske blir att jag flyttar dit i höst

Jag har inget emot en träff, sålänge man är ledig och kan fixa med åka dit så!
CodeDevil
@shapeless Blir det efter mitten av juni lastar jag in Redlime i porschen o kör upp cool.gif
rain~stiftler
men va taskigt dry.gif jag bor i småland över 5 timmars bil till Stockholm.

bara en fråga, känner alla alla här utom jag? :mellow:
ksv
QUOTE(rain~stiftler @ Apr 6 2006, 10:04) *
men va taskigt dry.gif jag bor i småland över 5 timmars bil till Stockholm.

bara en fråga, känner alla alla här utom jag? :mellow:
De flesta har nog aldrig träffats på riktigt men eftersom vi brukar hänga på swerat-chatten "känner" vi varandra därifrån. Så titta in! smile.gif
rain~stiftler
oki smile.gif aa inte så konstigt att folk hänger här, det är ju ett riktigt trevligt forum biggrin.gif
Slurken
vi firar vi firar
agaton
QUOTE(ksv @ 2006-02-24 01:49) *
Idag är det ett år sedan Swerat öppnade publikt som forum.

Vi var då ganska tveksamma till att det skulle gå att få ett svensk forum inom ett så smalt område att fungera, men det har ju gått över all förväntan. smile.gif
Detta tack vare er medlemmar som fyllt på med många intressanta poster, förståss. tongue.gif

Nu, ett år senare, har vi 8700 poster och 527 medlemmar. smile.gif

Congratulations!
Kado
QUOTE(groil @ 2006-03-07 12:22) *
Jag har ju aragerat hela kalaset är inte det värt nått?

Så himmla skönt det är.
Ni har hjälpt många noobs som hackar smile.gif
jag är ett av nooben som har lärt sig ganska mkt När jag har vart inne på swerat.
Jag hoppas att alla andra är de med smile.gif
aja Bara Säga ConGratz
snowman
QUOTE(redlime @ 2006-03-12 14:49) *

Hähä... än nu då?? shit your pants? laugh.gif tjena alla och grattis "en aning" i efterskott! tongue.gif
KOrvEn
Bäst att passa på tongue.gif
Grattis i mkt mkt mkt Efterskott!
brukar inte hänga här i forumet .. brukar vara inne i chatten för det mesta biggrin.gif
~KOrvEn
davve
QUOTE(KOrvEn @ 2006-08-04 19:44) *
Bäst att passa på tongue.gif
Grattis i mkt mkt mkt Efterskott!
brukar inte hänga här i forumet .. brukar vara inne i chatten för det mesta biggrin.gif
~KOrvEn

Va? brukar du?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.