Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitt antivirus
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
asdw
jag gick in på http://www.library.2ya.com/ hittade en keylogger som såg bra ut. Men så tar min brandvägg bort filerna. Hur ska jag göra för att norton ej ska ta bort programet?
crazyboris
stäng av norton helt enkelt..
sen gör du så norton ignorerar din exe fil... (exclude)
så kommer du att få ha den i fred...
asdw
QUOTE(crazyboris @ Mar 2 2006, 15:43) *
stäng av norton helt enkelt..
sen gör du så norton ignorerar din exe fil... (exclude)
så kommer du att få ha den i fred...

Jo men vill ju inte ha norton av för alltid. Hur gör man så att norton ignorerar filen?
Codius
Han skrev ju det..

"sen gör du så norton ignorerar din exe fil... (exclude)
så kommer du att få ha den i fred..."
asdw
QUOTE(Codius @ Mar 2 2006, 17:43) *
Han skrev ju det..

"sen gör du så norton ignorerar din exe fil... (exclude)
så kommer du att få ha den i fred..."

Hur gör man så att norton ignorerar din exe fil?
blind
QUOTE(asdw @ Mar 2 2006, 20:42) *
Hur gör man så att norton ignorerar din exe fil?

Det finns inte så många inställningsmöjligheter i Norton, du hittar det nog om du letar lite. Annars så kanske du har en instruktionsbok som du kan läsa i.

Förresten, om du gillar norton/symantec så vore du ta en titt på Symantec AntiVirus 10 istället, den är mycket bättre än alla version av Norton som finns.
snowman
QUOTE(blind @ 2006-03-02 21:48) *
ta en titt på Symantec AntiVirus 10 istället, den är mycket bättre än alla version av Norton som finns.

Duh... AVG och Avast är gratis och tusen ggr bättre! men annars är Kaspersky och NOD 32 top of the line... rolleyes.gif
blind
Förvisso, men det gör inte mitt citat mindre sant. Vad gör du ens i den här gamla tråden, du börjar väl inte att bli senil? tongue.gif
snowman
QUOTE(blind @ 2008-09-06 21:02) *
Förvisso, men det gör inte mitt citat mindre sant. Vad gör du ens i den här gamla tråden, du börjar väl inte att bli senil? tongue.gif

BÖRJAR?? hahaa.. har varit det länge! nää haft lite långtråkigt! wacko.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.