Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Challenges?
SweRAT > SweRAT > SweRAT Diskussion
marjinz
Är det möjligt att senare kunna införa sk challanges till sidan som tex http://net-force.nl och sen kunna ranka alla medlemmar utifrån hur många challenges man löst?

Skulle vara mycket roligt! biggrin.gif
Codius
Sen kan vi lägga till en klotterplank och egna gästböcker, så har vi en community..

Jag är glad att det inte är mer än ett forum, vill jag lalla på med någon "internet secutiry" hemsida eller liknande öppnar jag hellre en ny Tab
davve
jag tror inte det, men du kan använda `lynx www.lunarstorm.se' så länge ;P
swestres
Det finns ju redan sidor som fyller den nichen, och som även de har forum. Jag hade inte haft tid att lira en massa wargames hela tiden och med ett sådant rankningssystem hade jag blivit "mindre värd". Därför tycker jag inte om idéen, främst eftersom sweRAT för mig är just RAT's primärt.

Normalt är jag inte emot utveckling, men detta tycker jag verkar vara ett steg i fel riktning, bort från den ursprungliga målgruppen.
zYme
Förut när jag brukade hänga på flashback så hade den där "sköna" känslan. Man kunde bara svänga förbi och se en massa glada och roliga inlägg...nu tycker jag att kvaliten på inläggen har sjunkit extremt och folk bråkar hit och dit. Men...sweRAT har kvar den där känslan...jag minns den gången jag hittade hit...det var på jullovet och jag satt uppe hela natten och läste alla inlägg jag kunde hitta. Att lägga tävlingar och dylikt tror jag skulle ta bort den där känslan. Alla trevliga personer och dom intressanta inläggen gör sweRAT till det trevligaste forumet som jag någonsin hängt på smile.gif
davve
QUOTE(zYme @ Apr 18 2006, 19:35) *
Förut när jag brukade hänga på flashback så hade den där "sköna" känslan. Man kunde bara svänga förbi och se en massa glada och roliga inlägg...nu tycker jag att kvaliten på inläggen har sjunkit extremt och folk bråkar hit och dit. Men...sweRAT har kvar den där känslan...jag minns den gången jag hittade hit...det var på jullovet och jag satt uppe hela natten och läste alla inlägg jag kunde hitta. Att lägga tävlingar och dylikt tror jag skulle ta bort den där känslan. Alla trevliga personer och dom intressanta inläggen gör sweRAT till det trevligaste forumet som jag någonsin hängt på smile.gif

tihi smile.gif
Blasphemy
Jag tycker swerat borde skaffa virus checker med fem babbiljoner program så att det minskar risken att folk släpper ut sakerna i honey potsen ^^
groil
QUOTE(Blasphemy @ Apr 22 2006, 15:56) *
Jag tycker swerat borde skaffa virus checker med fem babbiljoner program så att det minskar risken att folk släpper ut sakerna i honey potsen ^^

DEt var fan ingen dum idé... Men om inte jag miss minner mig så skulle chasenet lägga in nått liknade, jag kan i och försig vara felinformerad.
redlime
QUOTE(groil @ Apr 22 2006, 16:45) *
DEt var fan ingen dum idé... Men om inte jag miss minner mig så skulle chasenet lägga in nått liknade, jag kan i och försig vara felinformerad.

Såvit jag vet så har inte chasenet några planer på detta. Dock cirkulerar det sådana program som dock hålls ganska så privata på ett par privata forumdsdelar på ett par forum.

Se vad ksv säger om detta.. Kan ju vara problem med copyrights och det ena och det andra, dessutom kanske man inte får belasta servern vi ligger på så mkt eller köra program på den.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.