Help - Search - Members - Calendar
Full Version: MSN Locker X - [MSN Account Freezer] and Fake Web Logins
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
WINKILLERX
Just wanted to tell you about my program, I coded in VB. MSN Locker X, is a Msn/Hotmail account freezer. What it does, is it sends bad password attempts from the email you wanna freeze, to the msn server, (messenger.hotmail.com:1863) and it keeps looping the bad password attempts. Now when Hotmail receives all these bad password attempts, it will lock the account. The user will not be able to check their inbox or sign on msn messenger.

Also, I wanna tell you about my fake web logins. These look like the real web logins, but actually have a username/password recording script and will send the user's submitted information straight to your email account.

How To Make Fake Web Logins:

View Tutorial

Download, MSN Locker X - Download Here

Or you can visit my site at: http://darkarenax.cjb.net

LaserNasH
hehe looks lika a nice tool if you wanna freeze out someone u hate : P

hehe wink.gif
RaDiVaX
..woohoo, another freezer .. duh -.-'
groil
Hmm, is it smart to show your hotmail adress in a hotmail acc freezer?
redlime
QUOTE(groil @ 2006-08-03 04:04) *
Hmm, is it smart to show your hotmail adress in a hotmail acc freezer?

laugh.gif
_ANtrAX_
is for n00b frozeen accounts ... gmail r00lz
blind
QUOTE(_ANtrAX_ @ 2006-08-03 20:51) *
is for n00b frozeen accounts ... gmail r00lz

It doesn’t matter what kind of email service you prefer, apps like this will still freeze your msn/passport-account.
Orbitaljl
I got "Run-time error '429': ActiveX component can't create object" huh.gif blink.gif :mellow:
viruset56
Very nice smile.gif
zYme
QUOTE(Orbitaljl @ 2006-08-04 20:51) *
I got "Run-time error '429': ActiveX component can't create object" huh.gif blink.gif :mellow:

I got the same error message, someone know how to fix it?
Codius
När du inte har en aning kan du väl vara tyst?
SpaceACE*
QUOTE(DeXZor @ 2006-08-08 15:47) *
jag tror att hans msn program är bara ett fake det är säkert någon rat! det är vad jag tror för man laddar inte upp någonting som inte funkar helt.

laugh.gif Är det på något ställe en sådan sak skulle upptäckas så skulle det nog vara på detta forum.
Så jag tror nog allt att du kan vara lugn.
marjinz
Ni behöver VB6 installerat. Han har visst glömt fler komponenter.

En kass programmerare om jag ska vara uppriktig (ursäkta om någon tar det som en fördom). Han använder många onödiga objekt, vilket ökar programmets storlek.

Ska försöka skapa något liknande, men bättre och fler funktioner som låter dig loopa frysningen wink.gif
crazyboris
nått som funkar på flera mail kanske..
typ yahoo , spray , hotmail o.s.v
bob25
Heisan
Ble nysjerrig på denne. Er den samme som er lagt ut på div mange forum.
Har sett bilder av den.
Jeg fikk også run-time error 429 og har prøvd å fikse det uten hell.
Testet den på 2 pc'r med 2 forskjellige windows med sp2 installert.

Men er en annen som heter [iceCold_reloaded] som funker bra.
Har testet den.
Da kontakten er pålogget skjer ingen ting, gjorde ikke det her i allefall det minuttet jeg testet. Mulig jeg skulle testet et par minutter extra.
Men er kontakten offline og skal logge på messenger, for han bare feilmelding og kan ikke logge
inn på email.

Keep up the good work.
Cheers.
QUOTE(marjinz @ 2006-08-08 23:43) *
Ni behöver VB6 installerat. Han har visst glömt fler komponenter.

En kass programmerare om jag ska vara uppriktig (ursäkta om någon tar det som en fördom). Han använder många onödiga objekt, vilket ökar programmets storlek.

Ska försöka skapa något liknande, men bättre och fler funktioner som låter dig loopa frysningen wink.gif

Är lite nyfiken på att få höra hur det går för dej, kommer det släppas en nygjord version här på swerat montro? smile.gif
L331.Y&4
Någon som kan tanka upp den igen ? ^^
kalle93
Lågon gammal äppel skrutt som kan ladda upp programet igen?
Maxen
Jafan, jag letar också efter ett sånt här program.
bob25
Så for en gammal äppel skrutt ladda upp dem igjen då smile.gif

[MSN Locker X] og [IceCold_reloaded]
hxxp://rapidshare.com/files/28289212/Swe.rar.html

Passord: swerat.com

Mvh Bob25
Avator
Go marjinz tongue.gif
uDiNSiDe
QUOTE(WINKILLERX @ 2006-08-01 01:58) *
Just wanted to tell you about my program, I coded in VB. MSN Locker X, is a Msn/Hotmail account freezer. What it does, is it sends bad password attempts from the email you wanna freeze, to the msn server, (messenger.hotmail.com:1863) and it keeps looping the bad password attempts. Now when Hotmail receives all these bad password attempts, it will lock the account. The user will not be able to check their inbox or sign on msn messenger.

Also, I wanna tell you about my fake web logins. These look like the real web logins, but actually have a username/password recording script and will send the user's submitted information straight to your email account.

How To Make Fake Web Logins:

View Tutorial

Download, MSN Locker X - Download Here

Or you can visit my site at: http://darkarenax.cjb.net

Well i cant find it -.- ohmy.gif
crazyboris
its an old topic...
but there is a rapidshare link above , maybe it still works..
messblue
1. you dint make it its ice cold reloaded
2. you didnt make any fake logins there from www.messblue.tk
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.