Sökte igenom forumet snabbt efter ett program som heter Pestpatrol, men hittade ingen info alls, tänkte rekommendera det då jag har haft väldigt bra erfarenhet av detta själv.
Par saker angående detta program, företaget som gjorde Pestpatrol ifrån början, gjorde detta endast för företag (corporate edition) par år sedan tror det var i början av -05 som företaget köptes upp av ett företag som kallar sig för CA.eTrust el något liknande, (sorry var för lat för att gå in på deras hemsida och ta reda på namnet) iaf så gjorde dom en public verre el vad man ska säga, iaf för privat personer, och helt plötsligt var det ett helt annat program som istort sett inte hittade någonting alls, blev väldigt besviken, fick tag även,.. hrm "köpte" även corporate verren som släpptes av CA.eTrust (va runt oktober -05 den släpptes el nångång där har ja för mig),men blev lika besviken då den inte hittade alls lika mycket som dom äldre programmen gjorde, dom/den verren som är riktigt bra rellades runt 2004/03, 2004/04 , självklart finns det ännu äldre verrar men dom funkar tyvärr inte längre, dom uppdateras osv inte.
Vilket fall den gamla verren av Pestpatrol Corporate hittar det mesta i pest väg, te x ett bra exempel: hade en gammalt program som jag andvände under en längre tid som ja har scannat via virus tot, scannat väldigt många gånger med alla olika AV man testat osv, fanns inte nått AV som hittade denna RAT jag hade på datorn,.. utom PestP.
Finns ett par vettiga funktioner i detta program, bl a "Memcheck" och "keypatrol" .
Så... efter en fräsch format så skulle ja slänga in favvo programmen som vanligt, men för engångsskull så la jag in PestP först
PS: Keypatrol känner av om det finns nån apps som loggar tangenterna,kan vara väldigt bra till hands ibland, hittar inte den funktionen i allt för många program tycker jag. Iaf väldigt litet och smidigt program.
Läste precis reglerna att man inte får diskutera warez osv.
3. Diskutera eller posta länkar om ddos, Credit Carding, warez eller dylikt.
Tänkte skriva realese namnet, men jag tar det nog lugnt med det, kan ju iaf skriva hela namnet på programmet
Tror ja själv har PestPatrol.Corporate.v4.4.0.0 har tyvärr inte externa disken ikopplad så kan inte (orkar inte) kolla just nu men det är den el PestPatrol.Corporate.v4.4.2.7.Retail båda ska nog fungera fortfarande.
Skriv gärna nån rad om ni har nått att fråga.
Må bäst.