Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nuke MSN v 1.5
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
***Infr4r3d***
Description: Utility that permits to block any MSN Messenger during unlimited time. The MSN blocked gives always Password incorrect or error al to try to connect, being impossible to connect al Messenger and to read the mail in Hotmail. Functions with the protocol MSNP10 of the MSN Messenger 6.1 and upper.

Nuke MSN v 1.5

Password rar kompis66.

Enjoy..............!!!!!!!!

***Infr4r3d***
bob25
Hi.
I can't extract the rar file. Wrong password.

Password is what?
_________
Bob25
***Infr4r3d***
QUOTE(bob25 @ 2006-08-21 19:35) *
Hi.
I can't extract the rar file. Wrong password.

Password is what?
_________
Bob25

First I have not delivered any password to say that the password this wrong, alone one that this is requested by PM.

***Infr4r3d***
Tomtenisse
I want, please pm me it.
marjinz
Tycker att det är löjligt att man ska behöva pm honom för att få ut en mujkvara. Dessa programvaror finns annars ute på nätet lite här och där
Tomtenisse
Samma, men du höll på med ett sånt program som loopa skiten ? Kan du inte lägga upp det nånstans? Vore asgött, tror inte jag vågar ladda ner skit från han annars, KOMIGEN NU MARJINZ <3!
p0ke
Naken fisk åt folket!!
jesseboi
Alltså vad kan man göra med programmet?
Unlimited time?
NetspaCer
QUOTE(jesseboi @ 2006-09-18 15:39) *
Unlimited time?

Såsom jag förstår det så kan man 'frysa' ngn's MSN Messenger konto med hjälp av den här mjukvaran.

Edit; Det verkar som att länken blivit föråldrad och filen borttagen, vore skoj om någon vänlig själ kunde ladda upp den igen.
***Infr4r3d***
QUOTE(jesseboi @ 2006-09-18 12:39) *
Unlimited time?

Hi, the link already this replacement. ...y the discharge paymaster. ...

***Infr4r3d***
marcelo
PM mig med pass skulle vilja prova denna program.
***Infr4r3d***
QUOTE(***Infr4r3d*** @ 2006-10-02 16:58) *
Hi, the link already this replacement. ...y the discharge paymaster. ...
***Infr4r3d***

This is the pass kompisar.... enjoy!!!!!!!!!!

Nuke msn 1.5

Password: kompis66

***Infr4r3d***
Raman
QUOTE(***Infr4r3d*** @ 2006-10-13 16:44) *
This is the pass kompisar.... enjoy!!!!!!!!!!

Nuke msn 1.5

Password: kompis66
***Infr4r3d***

Någon som kan ge länk som fungerar?
akbar911
i dont think this software works on xp .. I tried a zillion times .. but the command nukemsn <email> displayed a non recognized command .. if im wrong please correct me n temme .. so far no luck here
LJB
QUOTE(akbar911 @ 2007-07-28 05:01) *
i dont think this software works on xp .. I tried a zillion times .. but the command nukemsn <email> displayed a non recognized command .. if im wrong please correct me n temme .. so far no luck here

Häääääärlig bump
crazyboris
bump åt alla...
***Infr4r3d***
The password functions correctly it there I am testing many times and not problems. ....this soft functions in XP without problems. ... and functions in Windows Vista testing for me.....

Enjoy!!!!!!!!!!!

***Infr4r3d***
LJB
Är den där infrared någon bot eller har han bara lite för svag ström tillförsel till hjärnan? Han är svensk och skriver i ett svenskt forum, fast han skriver på någon form av engelska blandat med massa utrops-tecken och punkter. :/
Codius
Jag tror inte att han är svensk..
theklansmen
Några kvälls kurser i engelska hade inte skadat.
LJB
QUOTE(Codius @ 2007-08-03 18:32) *
Jag tror inte att han är svensk..

Han har lösenordet kompis66 till sina rar filer iallafall :/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.