Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Träff i stockholm
SweRAT > SweRAT > SweRAT Diskussion
Pages: 1, 2
viruset56
Om någon är intresserad så kanske vi skulle kunna träffas allihopa i stockholm något datum , prata och ta det lungt =)

Ta en burgare om inte annat
redlime
Jag bor för långt ifrån stockholm för att dyka upp, men annars hade man KANSKE dykt upp..

Flyttar för övrigt denna till ett mer passande forum än Presentationer.
swestres
Stockholm? Kan vi inte ses i rikets hufvudstad istället? Malmö då. Stockholm ligger i den delen av landet jag inte gillar, norr om Skåne tongue.gif

Iofs är Norrland rätt fint... Lycksele kanske?
Codius
piteå?
SpaceACE*
Jag tror det är polisen som ligger bakom hela denna idé, och när vi som bäst sitter och äter så stormar dom hela stället och skjuter oss på plats.
Nevarss, men jag är i USA atm så jag kan tyvärr inte komma om det skulle bli något.
Gullb3rg
QUOTE(swestres @ 2006-08-27 12:23) *
Stockholm? Kan vi inte ses i rikets hufvudstad istället? Malmö då. Stockholm ligger i den delen av landet jag inte gillar, norr om Skåne tongue.gif

Skåne ftw
Codius
Jag och p0ke kommer att anfalla skåne och rensa det från dansktalande svenskar
redlime
Skåne kan jag gå med på wink.gif
Håller till i Malmö en del på helgerna och så.

Codius, jag tycker att du och p0ke kan ta er ner till Malmö nån gång wink.gif
Gullb3rg
Iofs har vi ju en finare stad i Skåne som heter Helsingborg, låter mycket bättre biggrin.gif
Codius
Redlime, chansen finns att det blir någon typ av roadtrip i början av nästa mandatperiod.. kanske kan plocka upp p0ke på vägen ner wink.gif

ps: vi ska ta över skåne med svärd och EMP!
redlime
QUOTE(Codius @ 2006-08-27 21:49) *
Redlime, chansen finns att det blir någon typ av roadtrip i början av nästa mandatperiod.. kanske kan plocka upp p0ke på vägen ner wink.gif

ps: vi ska ta över skåne med svärd och EMP!

Kör ni förbi mig så får ni fan plocka upp mig! Bor i nedersta småland! smile.gif
SpaceACE*
Kan vi inte bara ta trippen över till Danmark, och närmare bestämt Cristiania (stavning?) Eller har dom rensat upp helt där nuförtiden?
redlime
QUOTE(SpaceACE* @ 2006-08-27 22:47) *
Kan vi inte bara ta trippen över till Danmark, och närmare bestämt Cristiania (stavning?) Eller har dom rensat upp helt där nuförtiden?

Mje, det är knappast som förr iaf. Mycket mer bevakat, men det finns kvar iaf!

Hade varit skojj att ta en hel helg till att festa och så, men det är ju lite svårt när det kan bli så många och man inte känner varandra sedan tidigare..
Flashback har ju liknande träffar faktiskt, men jag vet inget mer om de eller om det bara är mod-träffar.
Gullb3rg
Danmark låter som en mycket bra idé. Och varför inte ta en tripp ner till Bordershop i Tyskland.. För er som inte får tag i billig öl och sprit så kan jag säga att ett flak tuborg går på runt 60 spänn där smile.gif.

Även om det är som redlime säger så vore det väldigt trevligt ändå biggrin.gif
swestres
QUOTE(SpaceACE* @ 2006-08-27 22:47) *

Det finns gott om saker i Malmö också wink.gif

Annars är Danmark eller Tyskland en bra idé, men det känns lite för stort. Fixa transport, pengar etc. Med personer man aldrig träffat förr som våldtar en på fyllan... unsure.gif
redlime
QUOTE(swestres @ 2006-08-27 23:21) *
Det finns gott om saker i Malmö också wink.gif

Annars är Danmark eller Tyskland en bra idé, men det känns lite för stort. Fixa transport, pengar etc. Med personer man aldrig träffat förr som våldtar en på fyllan... unsure.gif

Ojdå, pratar du av erfarenhet eller? wink.gif

Så du håller till i Malmö eller?
Är det tillräckligt många som håller till där nere så skulle det vara kul att styra upp något där då jag som sagt är där nere på helgerna ibland då jag har flickvännen där.
NetspaCer
Skulle kunna vara med på en malmö träff. Stockholm ligger lite väl långt bort tongue.gif
Likan
Cheers på att Skåningar!

Codius: Vi har haft den disskutionen innan, vi tar er lätt om ni kommer med era svärd...

Usch! Hellre i Danmark än i malmö!
p0ke
Jag är lätt på, ska skrapa fram några tusentals dollar först sen ska ni få se på härj.

Jag tycker min idee med KSV som privat pilot i utbyte mot en snickers/timmen lät bra.
Men men, jag ska lätt styra upp cash och komma härja sönder er allihopa biggrin.gif

Ni ska inte glömma p0ke efter den dag ni mött mig ohmy.gif
xaero3
Vad sägs om ett litet LAN?
Codius
Ingen gör något före jag har fått körkort, det är ett som är säkert.. iofs kan vi ta det före om ni kommer upp till piteå
zYme
Tycker att Norrland låter perfekt wink.gif
Gullb3rg
Verkar finnas en hel del personer som håller till i UNDERBARA Skåne smile.gif.

Och att åka till Danmark/Tyskland kanske, precis som swestres säger, ett litet för stort project. Men att bara träffas och ta en ute runda eller något hade varit riktigt grymt smile.gif. Hinner nog bli 18 innan Codius fixxat körkort biggrin.gif
SD-XI
Stockholm blir bra smile.gif
Vi går till grönalund å sen till skansen smile.gif muhaha

p0ke jag är ochså pilot smile.gif
redlime
Jag tror jag har ångrat mig. p0ke ringde mig idag på frukosten och hans dialekt är alldeles för läskig för att jag ska kunna umgås med honom ohmy.gif
Taraki
det hade ju varit bra.. kanske träffa en idol eller två... fast vore inte det bäst i göteborg? e lite begränsad med tanke på ålder och föreldrar...
KOrvEn
HAHAHaHAHhahHAHAH Redlime

det är vivallianska ... biggrin.gif
SD-XI
Nån som ska på derby i morgon mellan AIk-dif ?

EDIT: Mot bajen då ?
Persen
QUOTE(Codius @ 2006-08-27 20:39) *
Jag och p0ke kommer att anfalla skåne och rensa det från dansktalande svenskar

Jag tycker att alla ska ta varsit spett, ställa sig vid landgränsen och köra ner det i marken. Skicka iväg skåne typ till Danmark eller ännu bättre USA!!! biggrin.gif
Gullb3rg
Asså alla ni uppåtlandet bor verkar tro att vi skåningar blir ledsna om ni gräver iväg oss. Iallafall jag känner att det inte hade gjort mig ett skit biggrin.gif.

SKÅNE SJÄLVSTÄNDIGT!
Codius
Det handlar inte om att göra skåne självständigt, det handlar om att utrota er smile.gif
Gullb3rg
Ni kan inte utrota oss sega Skåningar, vi ger oss inte smile.gif
swestres
Ni tvingade oss bli en del av ert land. Tro inte att vi kommer att sakna flagga gul och blå. 1658 var året för vårt nederlag, vår danska tillhörighet har gått förlorad för alltid. Men vår själ står stark, tillsammans ska vi ena oss mot förtryckarstaten Sverige. Till krig kamrater! Mot Kung, mot Gud och mot vårt såkallade fosterland!

Hoho, jag börjar bli bra på det här.
Gullb3rg
Och vi kommer klara det!
killernils2
Jag håller då på skåne,kul att se folket,samt att man kanske kan få lära sig nått.Det är lite begränsat me folk som kan lära upp en irl av dom ja känner...=)
Å somsagt,skär av skåne,fan putta iväg oss till danskarna. Ja vill ha fläske-steg å röa pölse =D

å lite närmare till billig öl...
Isterband
www.gravbortskane.se biggrin.gif
Gullb3rg
QUOTE(Isterband @ 2007-01-13 17:19) *

Snälla gör det!! Vi vill inte vara en del av detta land! Vi vill återförena oss med våra förfäder!
Isterband
Jag tror dom vill att man ska skänka dom en peng. Gör det så kanske det händer biggrin.gif
Gullb3rg
Vi lägger inte pengar. Vi sammlar vår armé för en attack istället! Vi ska kämpa till siste man. Vi ska och kommer att bli självständiga eller styrda av våra kamrater i väst!
smeko
Helsingborg låter bra , sj är man darifrån Gullberg vad heter du irl? biggrin.gif. Jag hänger på
Havalito
låter ju som en kul idé dock så ligger skåne för långt mellow.gif.. stockholm blir bra, bara en timmes körning ^^
LifeLong
Om det blir till Stockholm är jag på. smile.gif
Gullb3rg
QUOTE(smeko @ 2007-01-14 09:15) *
Helsingborg låter bra , sj är man darifrån Gullberg vad heter du irl? biggrin.gif. Jag hänger på

Bor du i sundets pärla?
p0ke
Jag kommer smyga omkring i närheten av träffplatsen, kammoflerad och redo. När ni alla är där, kommer det bli krig ohmy.gifO
Havalito
QUOTE(p0ke @ 2007-01-16 08:28) *
Jag kommer smyga omkring i närheten av träffplatsen, kammoflerad och redo. När ni alla är där, kommer det bli krig ohmy.gifO

haha varför skulle det bli krig ^^
shapeless
Jag överväger om jag ens skulle gå (om det blev något)... Peck utlovade ett njurslag på mig tongue.gif
Havalito
QUOTE(shapeless @ 2007-01-16 20:05) *
Jag överväger om jag ens skulle gå (om det blev något)... Peck utlovade ett njurslag på mig tongue.gif

Hahah aouch
shape gäller och va på sin vakt där tongue.gif...
SD-XI
Jag är också me om det blir i sthlm smile.gif
Rude
Lycksele>Stockholm.
Gullb3rg
Alla städer>Stockholm
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.