Help - Search - Members - Calendar
Full Version: hej o/
SweRAT > SweRAT > Presentationer
pikzel
Har tjuvläst ett par trådar här, så nu kanske det är dags att ta sig tid att säga hej.

Jag pluggar IT-säkerhet på BTH. Läste tidigare systemvetenskap i Örebro, men bytte till en lite mer teknisk utbildning efter två år. Pysslar med lite av varje, till exempel programmering (C/C++, Java, Delphi, Assembler) och musik; har en ganska bred kunskap inom datorämnet (tyvärr).
Jag har även varit med i några demogrupper, som musiker, men inte varit speciellt aktiv.

Det är säkert en eller fler som lyckas störa sig på mig, men jag är inte en sån besserwisser som det kan verka ibland, jag är nog rätt snäll tongue.gif

Hej å hå.
ksv
QUOTE(pikzel @ 2006-10-31 16:33) *
Jag pluggar IT-säkerhet på BTH. Läste tidigare systemvetenskap i Örebro, men bytte till en lite mer teknisk utbildning efter två år. Pysslar med lite av varje, till exempel programmering (C/C++, Java, Delphi, Assembler)
Låter som du kan ha ett och annat intressant att dela med dig av då.

Välkommen! smile.gif
redlime
Välkommen!
Alltid kul att det lockas hit lite folk som vet vad de gör smile.gif
davve
Hej och hå smile.gif
blind
Hjärtligt välkommen. smile.gif
Caecigenus
Hertzlich willkommen!
Codius
Tjaba
Andvare
Tjena! smile.gif
Tzorcelan
Välkommen, vilka demogruppar har du varit med i?
pikzel
QUOTE(Tzorcelan @ 2006-11-29 19:00) *
Välkommen, vilka demogruppar har du varit med i?

Tjenare. Jag har varit med i perplexity runt 2000, som uppgick i fyllecell303, sen var jag med i kompisgruppen TJC och nu är det Titan (www.titandemo.org)
Tzorcelan
QUOTE(pikzel @ 2006-12-03 22:51) *
Tjenare. Jag har varit med i perplexity runt 2000, som uppgick i fyllecell303, sen var jag med i kompisgruppen TJC och nu är det Titan (www.titandemo.org)

Vänta, Titan!? Fyfan vad coolt, jag älskade Titan + Rebels Chipdisken, du hade någon låt på den har jag för mig smile.gif

In med dig på IRC genast biggrin.gif
drowwa