Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Net Tools
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
GroundX
Hittade ett "litet" program som verkade intressant... Liknar cain aaaaaningens med några liknande funkioner.
Net tools heter det i alla fall och kan laddas hem här för den som vill testa: hxxp://www.softpedia.com/progDownload/Net-Tools-Download-22193.html

"RO" servern fungerade bäst för mig att ladda hem ifrån.
Har inte sett att nån tipsat om det tidigare men om någon har det så får jag be om ursäkt.
Lägg gärna nån kommentar om hur det fungerade osv om ni testar smile.gif
crazyboris
har provat tidigare versioner av det...
men det var inte så mycket som funkade i det..
GroundX
QUOTE(crazyboris @ 2006-12-13 08:21) *
har provat tidigare versioner av det...
men det var inte så mycket som funkade i det..

Märkte det jag med nu efter lite mer testande. Men skulle vara ett riktigt intressant program om allting fungerade i det smile.gif
Kan mycket väl bli nånting i framtiden!
crazyboris
i framtiden....nja..
han har ju hållit på med det där programmet i flera år..
det blir nog inte bättre än så här...
han får nog "stjäla" lite kod som funkar bättre....
GroundX
QUOTE(crazyboris @ 2006-12-13 20:11) *
i framtiden....nja..
han har ju hållit på med det där programmet i flera år..
det blir nog inte bättre än så här...
han får nog "stjäla" lite kod som funkar bättre....

Haha, att han ens orkar när bara 1/4 av grejorna fungerar. Varför inte börja med en grej och göra så att den fungerar och sen fortsätta lägga till funktioner då? laugh.gif
Men inom en 10års-period så kanske cool.gif
crazyboris
ALL kod i hans program är ju tagen/stulen så jag förstår inte varför man gör så.. ta kod som funkar istället...
LJB
QUOTE(GroundX @ 2006-12-12 22:16) *
Hittade ett "litet" program som verkade intressant... Liknar cain aaaaaningens med några liknande funkioner.
Net tools heter det i alla fall och kan laddas hem här för den som vill testa: hxxp://www.softpedia.com/progDownload/Net-Tools-Download-22193.html

"RO" servern fungerade bäst för mig att ladda hem ifrån.
Har inte sett att nån tipsat om det tidigare men om någon har det så får jag be om ursäkt.
Lägg gärna nån kommentar om hur det fungerade osv om ni testar smile.gif

Själv tycker jag inget i Net tools liknat Cain & Abel. För det första så fungerar allt i Cain tongue.gif
GroundX
QUOTE(LJB @ 2006-12-21 20:18) *
Själv tycker jag inget i Net tools liknat Cain & Abel. För det första så fungerar allt i Cain tongue.gif

Kan inget annat än hålla med. Vissa saker fungerar också i Net Tools, men lååångt ifrån alla.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.