Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Clock Event 1.0
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
Havalito
hur många gånger har du sovit till musik från datorn och inte orkat stänga av datorn ?
hur många gånger har du velat starta en speciell fil eller stänga av en process vid en speciell tid punkt ?

Nu är det fullt möjligt med Clock Event 1.0..

Testa den själv och säg gärna vad du tyckte smile.gif

Screenshot

Download: http://havalito.com/downloads.html

MVH !!!
Codius
Pah, du är ju inte bara lite gay.. jag har ett liknande, fast CLI..
Nej men det ser fint ut, kan man ha flera olika events samtidigt? och vad händer om du startar om datorn innan eventet hinner köra igång, autostartar den då?

snyggt jobbat biggrin.gif
Seduct
Ser gullig ut, tackar
Rude
har bara använt mig av shutdowntimer, denna verkar lite mer avancerad dock.

tack.
Havalito
QUOTE(Codius @ 2007-03-14 08:33) *
Pah, du är ju inte bara lite gay.. jag har ett liknande, fast CLI..
Nej men det ser fint ut, kan man ha flera olika events samtidigt? och vad händer om du startar om datorn innan eventet hinner köra igång, autostartar den då?

snyggt jobbat biggrin.gif

hahah biggrin.gif lol, de visste inte jag ^^ jag gjorde denna för mig själv egentligen, brukar tanka o lyssna på musik när jag sover sen när de e dags o stänga av datorn så orkar jag inte gå upp tongue.gif..anyhow..
nej just nu går det att ha en event åt gången ska dock avancera det lite mera senare just nu är det bara väldigt basic smile.gif..

Ska dessutom fixa så att den autostartar så att om man låser datorn så ska man inte kunna restarta och få tillgång tongue.gif..

@ Rude, mjo tror jag också använde mig utav ett sånt program förrut opch de var bara demo :s.. tycker de e så fult o ta betalt för ett så enkelt program tongue.gif...
Rude
Det är delphi visst? (;
Havalito
QUOTE(Rude @ 2007-03-14 13:34) *
Det är delphi visst? (;

Jaoo tongue.gifbiggrin.gif
DISCORLY
Tackar, detta hjälpte mig värkligen igår<3
Havalito
QUOTE(DISCORLY @ 2007-03-27 19:53) *
Tackar, detta hjälpte mig värkligen igår<3

hehe jasså ? .. på vilket sätt om man får fråga smile.gif
DISCORLY
Låg full och utslagen på sängen och behövde musik men kunde inte låta datorn stå på hela natten biggrin.gif
Havalito
QUOTE(DISCORLY @ 2007-03-28 19:55) *
Låg full och utslagen på sängen och behövde musik men kunde inte låta datorn stå på hela natten biggrin.gif

hahaha klockren biggrin.gif
DISCORLY
tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.