Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tjena!
SweRAT > SweRAT > Presentationer
Heulanith
Tjena!

Har smygläst lite häromkring på forumet och även skrivit i lite trådar.. blink.gif biggrin.gif
Har kommit fram till att detta är ett av de mer mogna forumen, så jag kommer definitivt vara mer aktiv här på forumet (och på irc) från och med nu. smile.gif

Det jag gör om dagarna är oftast att programmera (C/C++, Assembler, Perl.. och lite andra språk som man kanske inte kan räkna in som te.x HTML, JS...), jag programmerar allt mellan spel till rat:s och databaser..

Jag ser fram emot att kunna bidra med något, men måste installera Windows först och främst... rolleyes.gif biggrin.gif
Havalito
QUOTE(Heulanith @ 2007-03-18 18:11) *
Tjena!

Har smygläst lite häromkring på forumet och även skrivit i lite trådar.. blink.gif biggrin.gif
Har kommit fram till att detta är ett av de mer mogna forumen, så jag kommer definitivt vara mer aktiv här på forumet (och på irc) från och med nu. smile.gif

Det jag gör om dagarna är oftast att programmera (C/C++, Assembler, Perl.. och lite andra språk som man kanske inte kan räkna in som te.x HTML, JS...), jag programmerar allt mellan spel till rat:s och databaser..

Jag ser fram emot att kunna bidra med något, men måste installera Windows först och främst... rolleyes.gif biggrin.gif

Welcome !!!
crazyboris
QUOTE(Heulanith @ 2007-03-18 20:11) *
jag programmerar allt mellan spel till rat:s.

låter intresant..
välkommen..
davve
Välkommen!
Heulanith
Tackar! biggrin.gif
Seduct
Welcome welcome
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.