Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Moi :)
SweRAT > SweRAT > Presentationer
LinuZ_
Hej jag heter Linus, jag är 15 år och är intereserad av RATs till game hacking, främst i Warcraft III...
Jag är en honoured member på cryticalerror.net, en sida med främst gamehacks, och främst till Blizzard games.. Så om nån e intereserad så joina smile.gif
Moi betyder hej eller tja på finska, och det är ett ord som finland svenskarna använder... (Jag får det att låta som det skulle vara något speciellt tongue.gif)
Jag är en nybörjare på C++ och är mycket intreserad av datorer i allmänhet... Jag är tyvärr bara varannan dag på datorn, farzan... :/

Jag tittar omkring här lite då och då...

Tack för mej smile.gif

Om jag utrycker mej konstigt kan det hända att riksvenskan och finlandsvenskan inte har samma betydelse i olika sammanhang...
T.ex. Tuttar är bröst på RS medan det är det ni kallar nappar på FS smile.gif
ex2. Er macka kallas sämla i FS, medan sämla kallas fastlags bulla i finland smile.gif

Råddigt smile.gif

Ses omkring
SD-XI
QUOTE(LinuZ_ @ 2007-03-20 21:33) *
Hej jag heter Linus, jag är 15 år och är intereserad av RATs till game hacking, främst i Warcraft III...
Jag är en honoured member på cryticalerror.net, en sida med främst gamehacks, och främst till Blizzard games.. Så om nån e intereserad så joina smile.gif
Moi betyder hej eller tja på finska, och det är ett ord som finland svenskarna använder... (Jag får det att låta som det skulle vara något speciellt tongue.gif)
Jag är en nybörjare på C++ och är mycket intreserad av datorer i allmänhet... Jag är tyvärr bara varannan dag på datorn, farzan... :/

Jag tittar omkring här lite då och då...

Tack för mej smile.gif

Om jag utrycker mej konstigt kan det hända att riksvenskan och finlandsvenskan inte har samma betydelse i olika sammanhang...
T.ex. Tuttar är bröst på RS medan det är det ni kallar nappar på FS smile.gif
ex2. Er macka kallas sämla i FS, medan sämla kallas fastlags bulla i finland smile.gif

Råddigt smile.gif

Ses omkring

Välkommen till SweRAT
LinuZ_
Tack wink.gif
Joppe
Fett welcome. biggrin.gif
LinuZ_
smile.gif
Seduct
Välkommen smile.gif.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.