Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SWERATforum trasigt?
SweRAT > SweRAT > SweRAT Diskussion
Ippel
Vad har hänt?

Är det bara jag som inte ser alla inlägg, bara det första?
ksv
Det du som valt en annan display mode. Svaren finns ju där, fast i en trädstruktur längst ned.

Klicka på "options" och välj display mode "standard" så blir det som förrut. wink.gif
Ippel
men hur ändrar man det då? var går man in? var på kontrollpanelen ska man kryssa i något? jag har den svenska versionen. Hmm
säj detaljerat, jag verkar inte fatta nått
Codius
'Options >> Standard View' eller något sådant..
Men jag misstänker faktiskt också att något inte riktigt är som det ska, jag har fått denna typ av view upprepade gånger, och jag är relativt säker på att jag inte bytt på fyllan eller dylikt ;p
Ippel
jaha, jag hittar inget sådant här. jag provade lite olika men inget bra hände.
Hjälp!
Havalito
men kolla längst upp till höger på denna tråd så står det alternativ där klickar du och sedan under visningsläge väljer du standard
davve
det finns till och med dom som föredrar outline biggrin.gif
zds
QUOTE(Codius @ 2007-04-10 14:41) *
Men jag misstänker faktiskt också att något inte riktigt är som det ska, jag har fått denna typ av view upprepade gånger, och jag är relativt säker på att jag inte bytt på fyllan eller dylikt ;p

Har också fått den några gånger dock väldigt sällan,, senast var när jag gick in på denhär länken från en tråd på Flashback http://swerat.com/forums/index.php?showtop...w=&st=& men bara att ändra inställningarna eller ta bort några cookies så har man standard inställningarna igen smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.