Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Någon bra keylogger?
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
Nigty
Nu är det så att jag har länge testat Poison Ivy och Havrat och massa andra program. Men inget funkar för min router blokerar det. Men sedan när jag låser upp porterna så funkar det ändå inte. Och det är inte för att jag gör fel, för det gör jag ej. Så nu undrar jag om det finns någon keylogger som funkar så att keystrokesen skickas till sin mail, och att man helst kan bestämma ett visst program den ska logga keystroksen på? UTAN att behöva låsa upp portar vill säga.

Tack på förhand.
crazyboris
har du kollat så dina portar är öppna.??
har du öppnat portarna till rätt dator??
vad skriver du i för ip nummer??
lyssnar du på samma port som du angav när du byggde servern??
har du samma lösenord??
alla publika trojaner är ju upptäckta av nästan alla virusprogram , så din server kan ju bli borttagen
det kan ju va en anledning till att det inte funkar..

keyloggers..
gör en sökning på google..
men många använder en som heter ardamax , en annan bra heter spyagent
gör en sökning du kommer att hitta massor
Havalito
hade inte ksv redan låst en topic med samma problem ??
crazyboris
hehe jo det hade han visst..
theklansmen
Den låg tidigare i programmering.
Nigty
Jo, det gjorde han, så jag postade det här istället. Ardamax är en av dem jag testat, vilket inte funkade för mig. Ja jag låste upp rätt portat och till rätt dator o rätt ip. Men det funkade ändå inte.
Codius
Tror du verkligen inte att du gör fel?
Jag menar bara.. Bifrost, PoisonIvy och Ardamax fungerar ju för tusentals personer.. är inte chansen större att du gör fel än att alla dessa program inte fungerar tillsammans med den hårdvara du har?
Nigty
Ärligt talat så vet jag inte, min dator är lite konstig. Tror min brandvägg har flippat ut helt, den avvisar vissa portar såsom alla för steam så mitt cs fungerar ej längre, vissa tillbehör till datorn har slutat fungera med. Så antagligen har jag väll något läskigt virus någonstans som jag ej hittar.

BTW!, finns det något sätt att kolla vilka portar som är upplåsta i sin router utan att gå in i routern ?
Havalito
BTW!, finns det något sätt att kolla vilka portar som är upplåsta i sin router utan att gå in i routern ?

Alla portar är stängda i din router förutom de du öppnar, finns udantag för port 80,443,21 O några till då de är nödvändiga för webserver osv
Nigty
De vet jag, men jag låste upp en port man måste låsa upp för ardamax, kommer ej ihåg den, 567 lr ngt sånt, dont remember. Testade din rat Havalito, men fick ej den att fungera heller. Vilken port måste man låsa upp för Hav-rat ?
theklansmen
QUOTE(Nigty @ 2007-05-25 23:03) *
De vet jag, men jag låste upp en port man måste låsa upp för ardamax, kommer ej ihåg den, 567 lr ngt sånt, dont remember. Testade din rat Havalito, men fick ej den att fungera heller. Vilken port måste man låsa upp för Hav-rat ?

Portarna:197 och 200 står redan, men du kan välja vilka portar du vill så länge de inte används av ett annat program.
Nigty
Hur kan man veta om portarna är upptagna redan ? 197 och 200 måste man låsa upp eller ?
theklansmen
QUOTE(Nigty @ 2007-05-26 00:22) *
Hur kan man veta om portarna är upptagna redan ? 197 och 200 måste man låsa upp eller ?

Har du inte öppnat dem tidigare och du inte kört HAV-RAT med de portarna så är sannolikheten liten att de är upptagna.

Ja, du måste öppna portarna 197 och 200, men som sagt det är inte tvunget och välja just dem. Annars klicka på random till höger och öppna just de portarna som visas.
Nigty
Och man måste låsa upp 2 st ? Hrmpf, Synd att min pappa är den enda med router lösenordet och han är rätt så paranoid av sig.
Havalito
lura till dig lösenordet då om det är så nödvändigt tongue.gif
Nigty
Haha, mjo får göra det. lr så får jag väll säga att han måste låsa upp portat så mitt cs fungerar. Aja, får se hur det blir. ^^
LJB
Kanske ett dumt svar, men har du testat om lösenordet är Default i routern? tongue.gif
Nigty
det har jag. + att jag vet han har bytat ;P
Havalito
bytt heter det och vad är din meningen med en keylogger om jag får fråga ??
Nigty
mestadels är det för att kolla min egna dator ju, eftersom jag måste dela med min syster. Och den tjejen tankar ju virus som bara den. Men sedan ska jag väll ha den för att ha skojj med kompisar (A). klart så kommer dom veta om att den finns.
Z4W
QUOTE(Nigty @ 2007-05-28 22:11) *
mestadels är det för att kolla min egna dator ju, eftersom jag måste dela med min syster. Och den tjejen tankar ju virus som bara den. Men sedan ska jag väll ha den för att ha skojj med kompisar (A). klart så kommer dom veta om att den finns.
Om det är för att kolla din egna dator så kan ju Ardamax ligga lokalt och inte ens behöva skicka några email. Du installerar den bara då som vanligt och sen för att dölja den från aktivitetsfältet så kollar du inställningarna och ser vad man ska göra men jag är rätt säker på att det är Ctrl-Skift-Alt-H om det inte funkar så funkar det inte och du får då köra med loggan nere i högra hörnet. När du vill så kollar du bara din logga lite då och då.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.