Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Retard
SweRAT > SweRAT > Presentationer
Retard
Retarded
Dags för en presentation känns det som.
Mitt nick har varit och kommer vara i framtiden Retard[ed] och det trivs jag ganska bra med, även att det finns moraltanter som tycker att jag är dum mot personer som faktiskt har någon skada och på så vis skulle kunna ta åt sig.
Detta är inte min avsikt. Lika bra att säga detta från början. ;-)

Jag är intresserad av datorsäkerhet och har precis börjat med C#. Gjort lite enkla projekt för att lära mig språket så gott som möjligt. Jag studerar på gymnasiet och ska läsa Programmering A, B och C nu i framtiden. Då troligen i C#, annars blir jag sur.
Jag är troligen ingen som kommer att tillföra så mycket inom den närmsta framtiden, jag kommer mest suga åt mig av information som finns och umgås med de personer som är trevliga.

Vet inte vad mer jag ska säga som är relevant, så det får bli lite orelevant skriveri bara för att fördriva tiden.
Jag gillar politik och drar mig åt det vänstra hållet. Jag bryr mig egentligen inte vad folk tycker, men jag blir lätt sur i diskussioner då jag alltid ska ha rätt, det är ett av mina handikapp känns det som.
Mycket av min privata tid spenderar jag framför datorn, på IRC, M$N och Visual C# Express edition.

Jag lyssnar på nintendomusik, vanlig musik men även hiphop och "roliga" låtar.
För närvarande spelar jag lite nullsleep. Tyvärr har jag inga högtalare så i längden orkar inte mina öron med musiken.
Anyways, skit samma.

Introduktion av mig.
Hate it or love it.
blind
Hallå Retard (det kändes konstigt att säga wink.gif ), välkommen och hoppas att du kommer trivas. smile.gif
sasha^
Välkommen !

Alltid roligt med folk som skriver ihop lite om sig själva. Lycka till med C# smile.gif
Retard
Thanks!
Tror jag kommer trivas, ska bokmärka forumet så jag inte kan missa det i min dagliga runda ;-)
Havalito
Hello Retar[ed] biggrin.gif.. rolig nick iaf, välkommen ska du va smile.gif.
Hoppas du får det kul här =).. och SUG åt dig så mycket information som möjligt och lycka till med C#.
crazyboris
japp välkommen då rrrrrrrrrrrrrrretard
Seduct
sheeeena ;]
Memrix
Oh ! Nu kommer jag nog inte känna mig lika ensam längre rolleyes.gif
Retard
QUOTE(Memrix @ 2007-07-30 00:51) *
Oh ! Nu kommer jag nog inte känna mig lika ensam längre rolleyes.gif

How come? :--D
afx
Hallo retard;) Im retard[ed] too. Nintendo4eva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.