Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny här.
SweRAT > SweRAT > Presentationer
Omahz
Hej alla, detta verkar vara en bra och intressant sida, hittade till sidan idag och blev medlem efter att ha kollat runt lite.
Jag är väl inte direkt bra på nånting inom detta, men det jag kan är HTML, är bra på grafik och flash, har ingenting alls med denna sidan att göra men alltid nåt att berätta.
Men jag är även bra på att lyckas kombinera olika saker så det blir ännu bättre smile.gif
Är en artonårig kille som är intresserad av musik och att "fjärrstyra" datorer, lagligt eller icke kvittar smile.gif Har lekt lite med Bifrost och kommit att finna det väldigt användbart, prövade det på min brors dator med hans godkännande. Problemet var bara att jag inte hittade någon "packer" (?) som fungerade så han fick avaktivera virusskydder medans han startade det, och då gick allt perfekt.

Har en massa frågor jag kommer ställa i en kommande tråd och hoppas på många vettiga svar blush.gif

Tack för mig "Omahz" beer.gif

P.S. Fråga gärna i tråden om ni undrar något om mig wink.gif
crazyboris
hej o välkommen..
om du är bra på html o så , så är ju det bara bra..
då får du bidra med det..
alltid nån som behöver hjälp med det..

så med lite datavana så fixar du snart "det där" med bifrost...
kalle93
Välkommen till Swerat smile.gif
Havalito
QUOTE(Omahz @ 2007-08-08 17:29) *
Har en massa frågor jag kommer ställa i en kommande tråd och hoppas på många vettiga svar blush.gif

Hej och välkomen in =), dessa frågor du nu har, var noga med att söka innan du postar en fråga i övrigt så är de tkul och ha dig här =).
LJB
Welcome Mr.Omhaz smile.gif
charlie
välkommen smile.gif
theklansmen
Välkommen hit Omahz, det du inte kan om detta kommer
du garanterat att kunna efter ett par månader
här på SweRAT, förutsatt att intresset inte rinner ut i sanden. happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.