Hej!
Jag är ny här som ni säkerligen ser...
Jag är, som de flesta andra här, intresserad av programmering och IT-säkerhet. Jag är dock fortfarande relativt ny inom båda områdena, men jag lär mig sakta men säkert mer och mer för varje dag som går.
Jag har sysslat med C++ i runt ett år nu, och jag har även testat på VB6 och de olika .NET-språken. C++ är dock det språk jag fastnat för mest.
Jag har inte gjort så många seriösa projekt hittills, de få jag gjort är nog några privata bottar som jag skrivit för ett MMORPG. Jag slutade nyligen med MMORPG:et för att jag betalade bara för att programmera, vilket kändes lite fel (i plånboken).
Efter att jag slutat så kände jag mig genast rastlös eftersom jag inte hade något att programmera, så jag började skriva på en RAT istället. Den blev klar för någon dag sen, men jag skäms nästan lite över hur handikappad den är. Men men, man börjar ju inte på topp!
Jag har även 3-4 frågor som jag är intresserad av att få ett svar på, och som de flesta här säkerligen kan svara på. Jag postar det senare om det är OK*, för jag känner mig jäkligt trött och tänkte lägga mig nu.
Hur som helst, jag hoppas jag lär mig något här, men det är jag säker på att jag kommer göra.
G'night,
- Atherum.
(*) Jag syftar på att jag är helt ny medlem, och ingen gillar ju leechers...