Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CV
SweRAT > SweRAT > Presentationer
Gargamel
Vadan detta?
Värsta coola forumet!
Wow, jag gillar, jag gillar! wink.gif

Anyways, Gargamel heter jag.
Inte på riktigt då, men här.
25+ 30- för er med anteckningsblock.

Koda är grymt kul. Se ens skapelse komma till liv. Underbart.
Kombinerat med säkerhet blir det nästan orgasmisuellt!

Har en gång i tiden släppt en liten applikation kallad Flux.
Flux var som jag ser det mitt svarta får.
Det var unikt på många områden men extremt crappy.
Dvs. hade tillräckligt enorma issues med stabilitet för att jag inte skulle känna mig nöjd.
Med den standard jag har på mina "leveranser" idag skulle Flux nog aldrig släppts publikt

Gargamel kom till, skapade Flux och försvann.
Jag som skapade Gargamel har inte hunnit uppräthålla denna mr G då jag att koncentrerat mig på att fixa examen samt hittat andra roliga sysselsättningar som lett till en skymundan för kodandet.
Efter examen kom jobbet som sig bör samt sidoprojekt med egna företag och miljarder hobbyn.
Nu däremot... nu är jag tillbaka. Nya krafter, nya idéer och framförallt med en hel del nya erfarenheter i väskan.
Har en massa nya features som jag skissat in i nästa projekt som jag hoppas vi kan leka med.

Och er grabbar! och eventuella gummor!
i've missed you!

Nåja, hej på nytt och igen!
Gargamel
Retard
Välkommen (tillbaka?)
Tror du kommer trivas bra, så länge du inte tröttnar allt för snabbt igen wink.gif
davve
Tjenare ^^
groil
Välkommen tillbaka.
hnZ^
Hej! Den äkta gargamel tillbaka? ohmy.gif
Välkommen!
Jag är ett stort fan av flux och har varit en stor användare! Grymma features som var långt före sin tid, och som jag nämnt tidigare på flera forum, så är det fortfarande ingen annan RAT som jag sett som har t.ex samma thumbnail-view som Flux hade för redan många år sedan.
Ska bli riktigt intressant att följa ditt "nästa projekt" smile.gif
feras
Welcome back Gargamel smile.gif
you are great Coder
we still Enjoy with Flux happy.gif
Flux will remain a legend forever
we need your creativity
shapeless
Hej!

Jag hade ju oturen att missa dig här på forumet (på andra forum också för den delen) sad.gif

Ska som sagt bli kul o se vad du sitter o ruar på.

Välkommen tillbaks!
blind
Roligt att du är tillbaka, var inte så väntat. smile.gif
crazyboris
välkommen..
Havalito
Välkommen tillbaka som många redan har sagt så ska det blir kul och ha dig här =)

MVH
ksv
Woah!!
När jag såg en trådstart från dig trodde jag någon hade bumpat en två år gammal tråd. biggrin.gif

Men kul att se att du lever och dessutom tittar in! smile.gif
Mja
Woho, fler coders smile.gif

Har sett lite av vad du gjort tidigare, kommer du nu med ett par års mer erfarenheter och ideer kan det bli mycket spännande att se vart det tar vägen smile.gif
Caecigenus
Trefligt! biggrin.gif

Längesedan sist som man säger.
zds
Hej hej och välkommen tillbaks till forumet!
Du pratar om något nytt projekt är det en ny rat/Flux på gång? biggrin.gif
aja dags för frukost nu, hej!
peck
Jag får hålla med tidigare kommentarer. Välkommen åter. Ett "lång tid, inget se" är minsann på sin plats, och jag hoppas att du är tillbaka för att stanna.

Det börjar bli många "avancerade programmerare" som besöker SweRAT stadigt. Riktigt kul. Fan att man själv har för lite tid och ork för att kunna hänga med i svängarna bara. Jag får göra det jag gör bäst helt enkelt. Klaga och berömma.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.