Hej
Hur gör jag om jag vill spela www.titanpoker.com via tor eller proxy överhuvudtaget?
/Oskar
shapeless
2007-09-24 20:01
Om det är en klient man laddar hem så kan man använda ett program som startar programmen man vill köra genom privoxy tex (och i sin tur TOR). Namnet på programmet kommer jag dock inte ihåg.
Om det är genom webläsaren så ska det inte vara några problem att confa, kolla tor's hemsida.
Är en kient man laddar hem tyvärr, Återkom såfort du kommer på namnet
Freecap heter programmet, eventuellt sockscap tror jag.
Sockscap har fungerat bättre för mig, men båda är gratis.
Skulle det fungera att köra en tjänst som www.relakks.com?
Själv använder jag mej av FoxyProxy plugin till firefox som använder sig utav ToR. Välding enkel att använda
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2464, Sen tankar du bara ToR och startar ToR, sen slår du på FoxyProxy i Firefox. Väldigt simpelt
Jag antar att du vill spela poker via TOR för att du kanske inte riktigt har rena marker i påsen, ett tips är om så är fallet, att java ibland snappar upp ditt riktiga IP ändå.
Och de flesta siter flaggar dina aktiviteter så fort de ser att du kommer från en tor-ip, bättre att lägga upp en socks med t.ex PI
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.