Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Titan Poker via Tor
SweRAT > Datasäkerhet > Sårbarheter och intrång
forre
Hej

Hur gör jag om jag vill spela www.titanpoker.com via tor eller proxy överhuvudtaget?

/Oskar
shapeless
Om det är en klient man laddar hem så kan man använda ett program som startar programmen man vill köra genom privoxy tex (och i sin tur TOR). Namnet på programmet kommer jag dock inte ihåg.

Om det är genom webläsaren så ska det inte vara några problem att confa, kolla tor's hemsida.
forre
Är en kient man laddar hem tyvärr, Återkom såfort du kommer på namnet
Rude
Freecap heter programmet, eventuellt sockscap tror jag.
blind
Sockscap har fungerat bättre för mig, men båda är gratis.
forre
Skulle det fungera att köra en tjänst som www.relakks.com?
LJB
Själv använder jag mej av FoxyProxy plugin till firefox som använder sig utav ToR. Välding enkel att använda smile.gif

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2464, Sen tankar du bara ToR och startar ToR, sen slår du på FoxyProxy i Firefox. Väldigt simpelt smile.gif
KaahOne
Jag antar att du vill spela poker via TOR för att du kanske inte riktigt har rena marker i påsen, ett tips är om så är fallet, att java ibland snappar upp ditt riktiga IP ändå.
hnZ^
Och de flesta siter flaggar dina aktiviteter så fort de ser att du kommer från en tor-ip, bättre att lägga upp en socks med t.ex PI
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.