Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hjälp Med bifrost undedected (World of warcraft)
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
torkl
Jag är rätt ny på det här men har lärt mig mycket snabbt, har intställningar och har jävlats mycket med kopmisar och så med Bifrost vid det här laget. Jag har lyckats komma förbi många brandväggar med "Undetector 1.2 Signed" men det är ju klart många som hittar den också.
Jag skulle vilja ha bra tips på nån som är bättre på att göra den Undetected än den jag använder.

sen äre det här med WOrld of warcraft, Det är inte kul och jävlas med dem och dem inte fattar nåt tills dem startar wow och fattar vad som händer, wow hittar alltid filen på nått sätt :/... Nån som vet en lösning på det problemet kanske?

Ska iväg och träna och kommer tillbaka vid 8, hoppas på många bra och och fina svar vid det laget smile.gif

tack o hej
blind
Inga djävulskap, du skall ha läst reglerna innan du postar vilket du uppenbarligen inte har gjort. Det finns redan en civiliserad topic om det här, följ upp den.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.