Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Passwords on the loose - 79000 Finska lösenord
SweRAT > Datasäkerhet > Sårbarheter och intrång
LJB
QUOTE(bok @ 2007-10-15 16:27) *

It's eeeevul smile.gif . Ett jävla jobb att fixa fram en sådan fet lösenordslista, måste ha hålilt på ett tag. Fast det beror ju på hur många dom va...
kalle93
hehe den där vill jag ha !
QiporT
Har finnarna gjort oss något?
Retard
QUOTE(QiporT @ 2007-11-12 12:56) *
Har finnarna gjort oss något?

Might have done it for the lulz.
Rude
Haha dina kommentarer på detta är underbara Retard.

QUOTE(kalle93 @ 2007-10-15 16:44) *
hehe den där vill jag ha !

Yeah right, och vad exakt skulle du göra med den?

passworden har postats på finnchan /b/, visse inte ens att finnarna hade nått sånt.
EDITXX: http://rs230.rapidshare.com/files/62794278...innpwhashes.zip
Alla andra länkar på fb var nere så jag letade åt en. denna funkar.
Mja
QUOTE(Rude @ 2007-11-12 16:23) *
Haha dina kommentarer på detta är underbara Retard.
Yeah right, och vad exakt skulle du göra med den?
passworden har postats på finnchan /b/, visse inte ens att finnarna hade nått sånt.
EDITXX: http://rs230.rapidshare.com/files/62794278...innpwhashes.zip
Alla andra länkar på fb var nere så jag letade åt en. denna funkar.

Sen kommer vi till det vanliga problemet. Hur många här talar finska och har någon fullgången nytta av det? Omånga (jag vågar inte säga ingen, för det finns alltid en eller ett par av något skäl).
Alltid lite "deppigt" när listor släpps, mest för att det blir så mycket jobb för så många personer :-/
*ogillar onödigt jobb*
Retard
QUOTE(Mja @ 2007-11-12 23:23) *
Sen kommer vi till det vanliga problemet. Hur många här talar finska och har någon fullgången nytta av det? Omånga (jag vågar inte säga ingen, för det finns alltid en eller ett par av något skäl).
Alltid lite "deppigt" när listor släpps, mest för att det blir så mycket jobb för så många personer :-/
*ogillar onödigt jobb*

Hade de haft ett patchat system kanske detta inte hänt? Eller är jag opåläst på detta fallet? wink.gif
Rude
Releaser av db's är nästan alltid onödiga.
Och som jag nämde så kommer ingen ha nån nytta med listan nu förutom en.
Matcha email mot lösenord.

Nånting säger mig att det kommer bli fler såna här releaser av databaser i framtiden av kända och okända skäl.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.