Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Keylogger som fungerar med Vista ?
SweRAT > Datasäkerhet > Projekt och Releaser
jeppe
Tjenare !
Jag undrar om det finns någon som kan rekommendera en bra keylogger för Vista ?
Testade Bifrost egna men det ville sig inte på vista. Någon som har lite förslag ?

Tack på förhand
blush.gif
theklansmen
Keylogger eller RAT?
RAT: Poison Iy 2.3.0
Keylogger: Havalito's TYO 1.1.0
jeppe
QUOTE(theklansmen @ 2007-11-15 01:53) *
Keylogger eller RAT?
RAT: Poison Iy 2.3.0
Keylogger: Havalito's TYO 1.1.0

Bara en keylogger som fungerar under/i Windows Vista.
tvärr fungerar inte keyloggern i vista med Poison Iy 2.3.0

Ska Havalito's TYO 1.1.0 fungera i Vista ?

Tack på förhand
crazyboris
ja havalitos funkar på wista..
jeppe
QUOTE(crazyboris @ 2007-11-15 14:51) *
ja havalitos funkar på wista..

Ser inte ut att fungera :s Kanske är någon brandvägg som blockar den ? Synd att inte Bifrost eller PI s keylogger fungerade sad.gif Finns det någon anna rat som har en fungerande keylogger under vista ?
brutalarn
Du får vänta tills den nya versionen av Poison ivy kommer ut! smile.gif Jag tror att keyloggern kommer vara vista kompitabel smile.gif Vi får vänta och se:)
starlight2003
jeg hørte att ms tok vekk støtte for journal hooks i vista.
jeppe
Gör vad som helst för en Fungerande key logger. Behöver den bara i 4 sekunder en enda gång. Havalito's TYO 1.1.0 fungerar tydligen inte alls ....
DarkPrice
QUOTE(jeppe @ 2007-11-21 23:22) *
Gör vad som helst för en Fungerande key logger. Behöver den bara i 4 sekunder en enda gång. Havalito's TYO 1.1.0 fungerar tydligen inte alls ....

Ardamax?
henkish
Poisions Ivys keylogger funkade för mig på vista men jag hade bara connectat till min egen dator för att testa funktionerna dock, kanske är annat om man connectar till nån annans dator.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.