För länge sedan då prorat 1.9 var ny så hade/har de en cool funktion man kunde göra så att hela skärmen upptogs av en chatt och man inte kunde lämna den. Finns det flera RAT's som har samma/liknande funktion ?
QUOTE(Memrix @ 2007-11-28 22:01)

För länge sedan då prorat 1.9 var ny så hade/har de en cool funktion man kunde göra så att hela skärmen upptogs av en chatt och man inte kunde lämna den. Finns det flera RAT's som har samma/liknande funktion ?
Har för mig att Optix Pro har en chatt funktion. Googlade lite snabbt för att hitta en nerladdningslänk, hittade dock ingen. Men ksv kanske vet vart man kan tanka den, han var väll med i EES (De som kodade optix pro om jag inte minns helt fel?).
EDIT: hittade en ^^ ->
http://www.trojanfrance.com/index.php?dir=...tix%20v1.33.rar
Optix Pro, det var fina grejer det.
QUOTE(LJB @ 2007-11-28 22:14)

Har för mig att Optix Pro har en chatt funktion. Googlade lite snabbt för att hitta en nerladdningslänk, hittade dock ingen. Men ksv kanske vet vart man kan tanka den, han var väll med i EES (De som kodade optix pro om jag inte minns helt fel?).
http://www.trojanfrance.com/index.php?dir=...tix%20v1.33.rarVar kan jag finna PW till den ?
Det är skall inte vara något lösenord.
Man måste skriva in ett nick som står mitt i användaravtalet som bekräftelse att man läst och accepterar avtalet innan man får använda Optix pro.
En sak jag aldrig kommer fatta om fårstås inte ni säger det. Varför får jag virus på swerats rats på downloads eller denna länken som e här? kan ni svara på det? Hoppas på svar.
Det här är fel ställe att fråga det på men låt gå, inget mer offtopic här dock.
Det är inte ovanligt att antivirus detekterar både klienter och servers men inget av det är virus. Om du läser vad antiviruset faktiskt detekterar så är det antagligen något i stil med "hacktool" eller liknande vilket mest är till för att skrämma bort dig, men det är ditt val hur du gör.
ok. Tack men när jag öppnar det så finn inte typ hela filen. En ruta kommer upp med en typ varnings skylt elller ngt. Kan man få hjälp med det med? Tack
Det finns verkligen hur många trådar som helst om det här och som blind sa, inget mer offtopic här nu.
Kolla i nybörjarhörnan och läs runt på forumet allmänt så kommer du ha betydligt färre frågor sen.
lite onTopic:
Memrix: har du hittat nått som fungerar bra för dig?
shapeless
2007-12-06 14:01
QUOTE(slompen @ 2007-12-06 08:01)

ok. Tack men när jag öppnar det så finn inte typ hela filen. En ruta kommer upp med en typ varnings skylt elller ngt.
Kan man få hjälp med det med?Tack

Nej! blind varnade för att inte gå mer offtopic. Varning utdelad.
Läs FAQ _innan_ du postar på forumet!
QUOTE(LJB @ 2007-11-28 20:14)

http://www.trojanfrance.com/index.php?dir=...tix%20v1.33.rarJapp, EES (www.evileyesoftware.com) som kodade optix pro

functionen heter matrix chat om jag minns fel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.