Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hej!
SweRAT > SweRAT > Presentationer
Seqius
Hej. Jag är en kille som går andra året på gymnasiet (data inriktining). Programmerar själv lite smått i C++ men det är igentligen innget att prata om tongue.gif
Detta verkar vara ett väldigt bra forum för datasäkerhet mm villket jag tycker är mycket intressant. Hoppas jag kan bidra med något även fast jag har förstått att det finns många med mycket kunskap här smile.gif Ja... det är allt ni får veta om mig för tillfället tongue.gif
LJB
QUOTE(Seqius @ 2008-02-09 09:02) *
Hej. Jag är en kille som går andra året på gymnasiet (data inriktining). Programmerar själv lite smått i C++ men det är igentligen innget att prata om tongue.gif
Detta verkar vara ett väldigt bra forum för datasäkerhet mm villket jag tycker är mycket intressant. Hoppas jag kan bidra med något även fast jag har förstått att det finns många med mycket kunskap här smile.gif Ja... det är allt ni får veta om mig för tillfället tongue.gif

Välkommen! smile.gif
Havalito
willlkommen
kalle93
Välkommen till swerat smile.gif
h3I
Välkommen hit ! smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.