Help - Search - Members - Calendar
Full Version: RATs fungerar inte längre efter att jag förstört dem, hjälp! /mod
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
mammaoch
Hej alla jag ha en fråga när jag packa ner min server med ett program som kallas "Sky" sen så scanar jag den på virustotal eller vad den sidan heter och den hittar ingan virus sen när man klicka på filen så kommer det upp nått med win32-program fel, vet inte vad det stog men nått med win32 fel.. skulle vara snällt om ni hjälpte mig att fixa detta problemet smile.gif
shapeless
Jag haffsade ihop en guide:

1. Starta upp Sky_conf.exe och ändra "Show Error" till false.
2. boota om datorn.
3. Kör sky.exe och packa servern igen. Nu borde du se en ruta som säger "Are you sure.." nånting, klicka ja.

Det borde fungera.
crazyboris
wow det funkar ju.
perfekt.
mammaoch
Kan nån skicka linken till Sky programet jag råkade ta bort det sad.gif
kalle93
finns ju fler packers / crypters på nätet...

Tex: http://festiz.org/downloads.php?cat_id=1
mammaoch
Japp jag vet men om ni kunnde vara snäll och skicka linken till Sky så skulle det vara snällt smile.gif ska testa ditt program med Kalle93 =)
shapeless
Jag hoppas du förstår att jag och boris skämtade.

Du ger oss noll info, tex vad för server är det? En ?

Vad är sky? En länk hade hjälpt. Ditt OS? Exakta texten på felmeddelandet, eller vill du att vi ska gissa?
blind
Filen.exe är inte ett giltigt win32-program?
Du fick detta meddelande för att det inte fungerade. Kanske packaren inte är kompatibel med det du försöker packa, kanske du gjorde något fel. Det fungerade i vilket fall inte.
Nintendokid
QUOTE(blind @ 2008-02-13 13:57) *
Filen.exe är inte ett giltigt win32-program?

Detta brukar jag få om jag försöker byta icon på server.e, inte så farlig som man kan tro.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.