Help - Search - Members - Calendar
Full Version: hej hej
SweRAT > SweRAT > Presentationer
DarkPrice
Ja hopp nu e jag här igen, varit medlem ett tag men jag får väll berätta lite om mig själv "fasst vissa lyckats hitta info om mig med hjälp av google redan"

Jag är då 17, går mitt första år på gymnasiet "linje IT kummunikation och data säkerhet" så jag hade tänkt bli lite haj på it sammordning databas hantering och det kittet.

Som ni antagligen redan märkt så jag inte den bästa stavaren på forumet men jag hoppas att jag inte är den värsta!

Förövrigt så brukar jag lyckas med att strulatill saker på dom mest otroliga sätt ibland vem vet, jag kanske måste be om hjälp här igen?

Aja, e det nått ni undrar får ni la fråga!
Isterband
Men varför tar det emot så mycket att läsa igenom den text man har skrivit för att upptäcka eventuella stavfel!?

Välkommen anyway.
DarkPrice
för dom stavfelen jag gör är sånna jag inte var hur man stavar? så spelar ju ingen roll om jag kolla igenom 3-4 gånger
Havalito
haha välkommen, sålänge din text är läsbar så klagar inte jag iaf. Man har sett mycket värre.
shapeless
Jag brukar googla på ord jag inte riktigt vet hur man stavar, "Menade du... ?" smile.gif

Hej förresten.
theklansmen
Välkommen:) Om du använder Firefox finns det ett flertal ordlistor du kan använda.
DarkPrice
QUOTE(theklansmen @ 2008-02-23 15:41) *
Välkommen:) Om du använder Firefox finns det ett flertal ordlistor du kan använda.

haha jo jag har en för engelska men e för tjock för att fixa svenska smile.gif
DarkPrice
Sorry tror jag dubbel klickade på knappen så det blev en dubbel post.

Jag gillar musik! "låssas att jag inte gjort nått fel" smile.gif
Mja
QUOTE(DarkPrice @ 2008-02-23 16:23) *
Sorry tror jag dubbel klickade på knappen så det blev en dubbel post.

Jag gillar musik! "låssas att jag inte gjort nått fel" smile.gif

Att vara medveten om sin dåliga stavning och ursäkta den är som att hävda att det inte går att förflytta sig med en stukad vrist på annat sätt än att hoppa på ett ben. Det finns som sagt möjligheter att kontrollera stavningen...
Därmed inte sagt att jag själv, eller särdeles många andra heller för den delen, stavar rätt jämt, hänger bara upp mig på medvetenhet om en brist som man inte väljer att lösa med enkla medel. Så antingen lös, eller berätta åtminstonde inte att du är medveten om problemet. Tiga är, vad gäller personliga bister, guld wink.gif

Anyhow, välkommen till forumet, fast du nu redan varit här ett tag smile.gif
DarkPrice
QUOTE(Mja @ 2008-02-23 16:33) *
Att vara medveten om sin dåliga stavning och ursäkta den är som att hävda att det inte går att förflytta sig med en stukad vrist på annat sätt än att hoppa på ett ben. Det finns som sagt möjligheter att kontrollera stavningen...
Därmed inte sagt att jag själv, eller särdeles många andra heller för den delen, stavar rätt jämt, hänger bara upp mig på medvetenhet om en brist som man inte väljer att lösa med enkla medel. Så antingen lös, eller berätta åtminstonde inte att du är medveten om problemet. Tiga är, vad gäller personliga bister, guld wink.gif

Anyhow, välkommen till forumet, fast du nu redan varit här ett tag smile.gif

Jag har inga problem med nått, jag är som Lotta på bråkmakaregatan "Jag kan nog allt"

smile.gif
blind
Hej, hej på dig också.

Den svenska ordlistan i Firefox är värdelös, föreslår särskrivningar hela tiden.
DarkPrice
precis som Open office... folk kommer ju tro att jag inte kan nått annat än att särskriva
theklansmen
QUOTE(DarkPrice @ 2008-02-24 02:43) *
precis som Open office... folk kommer ju tro att jag inte kan nått annat än att särskriva

Äh ingen tror väll det, men annars är det nu upp till dig och motbevisa med intressanta topics happy.gif
DarkPrice
QUOTE(theklansmen @ 2008-02-24 02:55) *
Äh ingen tror väll det, men annars är det nu upp till dig och motbevisa med intressanta topics happy.gif

påstår du att mina topics é ointressanta ohmy.gif

tongue.gif
Mja
Intressant prioritering. "Jag stavar hellre fel än särskriver"

Särskrivningar kan du alltid skylla på att TV gjort ditt språkbruk anglosaxiskt tongue.gif

I och för sig kommer jag alltid att tänka på detta:

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Så att stava rätt är inte så viktigt som att få med alla bokstäver wink.gif
DarkPrice
QUOTE(Mja @ 2008-02-24 12:14) *
Intressant prioritering. "Jag stavar hellre fel än särskriver"

Särskrivningar kan du alltid skylla på att TV gjort ditt språkbruk anglosaxiskt tongue.gif

I och för sig kommer jag alltid att tänka på detta:

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.
Så att stava rätt är inte så viktigt som att få med alla bokstäver wink.gif

precis, vänta lite ska googla på ordet "anglosaxiskt"
Rude
Mja: Du har så klockrena poster, underbar läsning haha.
Cambridge University texten är ju en klassiker, riktigt coolt faktiskt.

DarkPrice är det du som är P16 från Göteborg?
DarkPrice
QUOTE(Rude @ 2008-02-24 19:06) *
Mja: Du har så klockrena poster, underbar läsning haha.
Cambridge University texten är ju en klassiker, riktigt coolt faktiskt.

DarkPrice är det du som är P16 från Göteborg?

jag är P16 och från göteborg ja men darkprice är jag bara hör och på outwar vad jag kan minnas?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.