Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tja SweRAT
SweRAT > SweRAT > Presentationer
BioGenetic
Är en kille på 17 vårar nu. snokat runt här på SweRAT ett tag, nu är det dags att bli medlem tycker jag biggrin.gif. Här för att lära mig Förhoppningsvis det som erbjuds att lära sig.

Pluggar för närvarande på NTI i stockholm, ellinje inriktning programering. Fick min första dator vid 5 års ålder ungefär och det har varit mitt största intresse sedan dess. Är absolut nybörjare när det gäller nätverk och kan inte ens kalla mig script kid än. rolleyes.gif men men, Här för att lära som sagt.

Hoppas på att få det trevligt här och möta många nya roliga personer. smile.gif
Seagul
Vi är väl alla kids i början smile.gif
Välkommen hit hörredu.
BioGenetic
ja, det är sant så sant smile.gif
crazyboris
välkommen..
omax
Välkommen!

Jag går också på NTI - fast är i Australien och pluggar för tillfället, kommer tillbaka och ska börja tvåan - då mina klasskamrater börjar trean. Vilken årskurs går du i?
BioGenetic
QUOTE(omax @ 2008-03-11 06:13) *
Välkommen!

Jag går också på NTI - fast är i Australien och pluggar för tillfället, kommer tillbaka och ska börja tvåan - då mina klasskamrater börjar trean. Vilken årskurs går du i?

Ettan. Men det är en skön skola smile.gif
LJB
QUOTE(BioGenetic @ 2008-03-13 01:23) *
Ettan. Men det är en skön skola smile.gif

Då kanske du går i en gammal polares klass då. Jalle-balle.
omax
Trevligt, då kanske vi börjar i samma klass när jag kommer tillbaka - eftersom jag måste göra 2'an och 3'an även om jag gjort dom här nere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.