Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dålig humor
SweRAT > Övriga Forum > Övriga ämnen
Mja
En av mina favorittexter smile.gif

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen,men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?
Retard
Jag tycker att du kan posta titties på din tjej istället.
Hade innerligt önskat att hon var otrogen för att få en hämdlysten Mja posta lite bilder. Tusan också.
Mja
Skämmes Retard:

Från reglerna:
1. Uppmaning till brott.

Spridning av sådana fotografier är klassat som förtal, så passa sig, det där är en uppmaning till brott wink.gif
Rude
QUOTE(Mja @ 2008-03-15 18:05) *
Skämmes Retard:

Från reglerna:
1. Uppmaning till brott.
Spridning av sådana fotografier är klassat som förtal, så passa sig, det där är en uppmaning till brott wink.gif

pixx är undantaget som bekräftar regeln..
groil
HAHAHAHA!

Dock så håller jag med Retard. Tits or GTFO!
Memrix
Detta var nog lite av det roligare jag läst. Läste igår kväll/natt (02.43) så tänkte att det var natthumorn men nejdå smile.gif
zds
QUOTE(Memrix @ 2008-03-16 12:01) *
Detta var nog lite av det roligare jag läst. Läste igår kväll/natt (02.43) så tänkte att det var natthumorn men nejdå smile.gif

Jag håller med, faktiskt riktigt roligt vid denna tidpunkt. rolleyes.gif
afx
hehe, har läst den där förut;) Klockren ju
Bobany
QUOTE(Mja @ 2008-03-15 14:33) *
En av mina favorittexter smile.gif
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen,men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

LOOOOL älskar sådant humor tongue.gif, meningslösa texter, helt dumma skämt osv tongue.gif.

Roligt text vare biggrin.gif

(för ni som inte fattar (man borde fatta för att det finns egentligen inte något att "fatta" för att det är så lätt att fatta det), hela texten hade inget med att göra vad frågan var, bara dem sista 2 frågorna)

OBS: ni kommer ändå inte fatta, ingen gör det.
davve
QUOTE(Bobany @ 2008-03-29 17:46) *
LOOOOL älskar sådant humor tongue.gif, meningslösa texter, helt dumma skämt osv tongue.gif.

Roligt text vare biggrin.gif

(för ni som inte fattar (man borde fatta för att det finns egentligen inte något att "fatta" för att det är så lätt att fatta det), hela texten hade inget med att göra vad frågan var, bara dem sista 2 frågorna)

jag tror man måste vara enormt retarderad för att inte fatta skämtet.
Mja
Min personliga misstanke är att han blev flamad. Varför?
Just det, som alla förstår är hans fel att han inte berättar vad han har för bil. Hur ska de då kunna hjälpa till? wink.gif

För att förtydliga för de som inte förstår det här skämtet, nu när vi ändå gör sånt:
Det är intern humor som relaterar till "Jag har dragit en rat, men den funkar inte, jag har provat en del, vad gör jag för fel?".
maciekish
hahaha den va skön biggrin.gif
Nuffe
vet inte vad jag ska säga om den ;P haha helt klart något som livar upp vardagen wink.gif
Retard
QUOTE(Nuffe @ 2008-04-19 11:21) *
vet inte vad jag ska säga om den ;P haha helt klart något som livar upp vardagen wink.gif

Den sög.
sasha^
QUOTE(Retard @ 2008-04-19 16:27) *
Den sög.

Äsch Retard, du fattar det inte bara dry.gif

QUOTE(Bobany @ 2008-03-29 17:46) *

Retard
QUOTE(sasha^ @ 2008-04-20 11:14) *
Äsch Retard, du fattar det inte bara dry.gif

Bara DU som inte fattar, utan tits, mikt doligt.
Rude
QUOTE(Retard @ 2008-04-20 22:26) *
Bara DU som inte fattar, utan tits, mikt doligt.

true.

moar titties next time Mja.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.