Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kan Nån ett Telefon Program
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
Rena Hus
Kan nån hjälpa mig och hitta ett gratis program man kan ringa från dator till Hem telefon?
LJB
QUOTE(Rena Hus @ 2008-03-19 20:09) *
Kan nån hjälpa mig och hitta ett gratis program man kan ringa från dator till Hem telefon?

skype.com
Rena Hus
sitat från skype billigt till fasta telefoner och mobiltelefoner i hela världen "Ring samtal från din dator – gratis till andra Skype-användare, billigt till fasta telefoner och mobiltelefoner i hela världen. Dessutom är ljudkvaliteten fantastisk: du kan köra Skype hela dagen och det känns som att vara i samma rum som personen du talar med"

Vill ha gratis
Mja
QUOTE(Rena Hus @ 2008-03-20 15:39) *
sitat från skype billigt till fasta telefoner och mobiltelefoner i hela världen "Ring samtal från din dator – gratis till andra Skype-användare, billigt till fasta telefoner och mobiltelefoner i hela världen. Dessutom är ljudkvaliteten fantastisk: du kan köra Skype hela dagen och det känns som att vara i samma rum som personen du talar med"
Vill ha gratis

Det sade du för det första inte.
För det andra stavas citat med c.
Vad gäller gratis så finns det inte.
Någonstanns måste kopplingen dator - telenät göras, och där kostar det någon pengar, pengar som du kommer behöva betala.

I teorin kunde man ju tänkt sig en reklamsponsrad telelinje där ditt samtal med jämna mellanrum bröts för att spela upp reklammeddelanden, men jag tror inte någon skulle använda en sån tjänst smile.gif

Edit: Varför ligger den här posten under "Datasäkerhet"?
blind
Det finns några som man kan ringa gratis med i ett par minuter. Kommer inte ihåg vad de kallades men det finns en tråd här någonstans, du får leta.
gff
www.voipstunt.com

Varsågod.
zds
Voipbuster använda jag för länge sedan till att ringa gratis 60 sekunders samtal hur mycket jag ville.
Vet inte hur det är numera men jag tror att det fortfarande är tidsbegränsade gratis samtal men bara visst många per dygn eller något dylikt.

Värt för dig att kolla upp iaf om du är intresserad av att ringa gratis till hemtelefon.
Willhelm
Med lite trixande med olika gartis telefoni lösningar över internet, så har jag lyckats fixa så jag kan ringa till alla fasta telefoner fast i max 300 min sen måste jag regga nytt konto wink.gif. Fråga mig inte hur jag gjorde än kanske kan tänka mig att skriva en tut senare. Men det är möjligt att ringa över internet till hemtelefoner utanbegränsningar gratis!
Codius
Varför skriver du ens att du kan göra det om du inte tänker berätta hur? Är det bara ett försök till att skryta eller?
Willhelm
Nej för att berätta att det går så att ni inte ska ge upp att försöka hitta det, och jag skulle kunna skriva en tut men jag har glömt bort namnet på en av tjänsterna, så jag får vänta på/om Wtalk kommer upp igen så att jag kan fråga efter namnet.
fredde_jason
Finns ett program som heter VoipCheap Com. Testa det!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.