QUOTE(Mja @ 2008-03-29 08:14)

Som sagt, hade du lärt av dina misstag kunde detta varit en del av din utveckling, nu handlar det om ren ignorans och dumhet.
Jag hoppas även att du inser att du kan utsätta andra, som dina bekanta, för precis samma följder om du skickar "roliga" filer till dem på det här sättet? Tror inte det är ett sätt att hamna på top 10 i listan för skoland populäraste grabbar att ha spridit en RAT eller ett botnet.
För övrigt:
Windows-mappen är sannolikt dold med enklare förändringar, alltså vanliga rättigheter eller mappegenskaper som förändrats. Det är ett väldigt klumpigt sätt att dölja något, och det syns tydligt när det sker. Du har alltså sannolikt att göra med någon som har rätt dålig koll på vad de gör, alternativt vad de ställer till med. Dåligt skriven kod som interagerar med ditt system utsätter det ju för ytterligare risker...
Men jaja, lycka till. Jag resignerar inför din blåögdhet och tillönskar dig en lagom läxa, ty bränt barn leker inte med elden...
Jooo du jag har skrivit detta 120 gånger nu tror jag.
JAG VET VAD JAG ÄR INFEKTERAD AV EFTER SOM ATT DET VAR JAG SOM LA IN EN KEYLOGGER I EN FIL SOM JAG SEDAN ÖPPNADE!
ZOOMG! HUR SVÅRT KAN DET VARA!????!
Och om jag har en rat hade jag märkt det, ingen har styrt min data, min data har inte bettet sig på ett konstigt sätt, det ända felet som jag märker är att windows mappen e dold, men jag kan doc gå in i den
(har skrivit detta 120 ggr också) och hittar direkt ingen fil som INTE ska vara där, inte för att jag vet vilka som ska och inte ska vara där direkt, men hittar ingen misstänkt fil med något specielt namn eller så.
Jag vet vad som kan hända osv, + jag är ett barn så vore inte så troligt att jag ja la upp sådanna bilder osv.
Jag skulle inte åka dit för det
(Doc för att jag är för ung) <<-- och för att dem kommer inte lägga upp bilderna vid MITT namn, för att jag använder aldrig mitt namn på internet, finns inte någonstans på min data, riktigt ovanligt efternamn har jag också så det går inte att gissa sig fram.
Såå FRÅN OCH MED NU ska ni, om ni skriver något här, ska det vara
någon lösning eller en teori på problemet (som jag kan lösa problemet på)Om det är möjligt,
annars snälla, låt bli att skriva här.NEDANFÖR DENNA TEXT ÄR INTE VIKTIG ATT LÄSA+ Jag har inte direkt alla i min skola på msn, bara dem jag känner. Och jag skickar heller inte något, ibland kanske jag skickar en låt eller så.
Om det vore en .exe fil skulle jag ge länk till det i stället.