Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Saker man INTE kan göra med en monitorkabel
SweRAT > Övriga Forum > Övriga ämnen
Mja
Tjo

Som titeln säger är jag nu en erfarenhet visare.
Man kan INTE göra rent avlopp med en monitorkabel.
Man kan faktiskt inte heller göra det med en fjäder från en persienn, slangar från en gammal diskmaskin eller en duschslang.
Nu kan man av ovanstående skäl inte heller riktigt duscha på ett tag.

Aja.. bara en head up innan ni i desperation klipper av kabeln till reservskärmen i jakt på en bra avloppsfjäder tongue.gif
davve
den givna följdfrågan blir ju då: vad kan man tänkas ha liggandes hemma som skulle funka bra som avloppsfjäder?
Mja
QUOTE(davve @ 2008-05-07 00:10) *
den givna följdfrågan blir ju då: vad kan man tänkas ha liggandes hemma som skulle funka bra som avloppsfjäder?

Alla förslag varmt välkommna för den händelse att felet uppstår igen. Jag svalde min stolthet och ringde fastighetsskötaren. Med en sugkopp-deluxe tar det visst ungefär 20 sekunder, från det att man kliver in i en lägenhet, till felet är åtgärdat sad.gif

Snacka om blandade känslor. Nu är jag väldigt omanlig som inte kunde fixa det självt, MEN jag kan även bli av med den magknip som jag haft någon timme nu smile.gif
crazyboris
hehe..
ja det var en ny variant på att rensa avloppet..
då vet jag det tills nästa gång.

du har inga mer bra tips..??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.