Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bittin
SweRAT > SweRAT > Presentationer
Bittin
Blev rekommenderad av nån på icq smile.gif Så nu är jag medlem
groil
välkommen
Infinity
Välkommen!
redlime
Välkommen!
p0ke
Oj, här var vi mångordiga... tongue.gif tre st och alla säger bara "välkommen"..

Välkommen till forumet, hoppas du trivs. Har du några frågor är det bara dra en post så kommer dem flesta vara glada och härja loss med lite lösningar. smile.gif Kul att se att mer folk upptäcker swerat smile.gif
zds
hej hej! :]
redlime
Välkommen!

rolleyes.gif
peck
Fåordiga är visst folk.

Tjenare grabben/whatever.

Lite info kanske? Vad är ditt huvudintresse?
Heroin, vapen, gayslavar?

Själv är jag mest inne på extrembondage med taggtråd och liknande värk-tyg.
ksv (som är min Master) har lite av en sadism-fetisch och det passar dom flesta här ganska bra. ksv står ju då för "Knivar och SVärd".
p0ke, ja han hör du ju vad han gillar att göra och utsättas för.
Farbror, ja samma här, gillar äldre och att bli upplärd etc.
D-oNe är mest inne på DP-prylar, men iom att han är man så passade "D-oNe" ganska bra. Står för "Double-One" och kommer från "två i ett" vilket är hans lilla favorit.
redlime är lite utstött iom att vi andra oftast anser att han är för extrem för våran smak, men om han är fastspänd ordentligt så brukar han få vara med på mötena.

Berätta gärna lite om dig och vad du är ute efter så kanske du kan träffa oss på något av våra möten nere vid hamnen.
noobus
Välkommen!
eekans
men bleh!
pikzel
Tjo. Som tidigare sagts, säg till om det är något som gnager dina små grå.
davve
/me noterar att tråden är två år gammal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.