Tjena tjena.....
Det bara hände något så min lqui2.dll försvann, det står att den är för explorer.exe, när medelandet kommer upp funkar inget för tillfället fören jag klickar på OK, vad kan jag göra åt det?
Har provat att leta efter en nedladdning av lqui2.dll, har kollat på flera dll sidor, men hittar inget.
Om någon vet hur jag fixar detta, om jag verkligen behöver lqui2.dll, eller och någon kan skicka den till mig vore jag väldigt tacksam....
OBS: Kan vara kris!
QUOTE(Retard @ 2008-06-12 12:57)

Wtf? låvar, jag googlade med men fick bara upp typ 2 sidor som inte hadde något med dlls att göra, tack så mycket ändå.
Menar det tack.
QUOTE(Bobany @ 2008-06-12 17:09)

Wtf? låvar, jag googlade med men fick bara upp typ 2 sidor som inte hadde något med dlls att göra, tack så mycket ändå.
Menar det tack.
Vad googlade du på om du inte lyckades hitta den?

"lqui2.dll download" Hittar den direkt.
QUOTE(h3I @ 2008-06-13 15:36)

Vad googlade du på om du inte lyckades hitta den?

"lqui2.dll download" Hittar den direkt.
Nej, man måste gå in på en sida, förstå språket (eller chansa) och sedan klicka sig vidare.
Förstår att han inte lyckades om han inte kunde språket eller inte ville chansa.
QUOTE(Retard @ 2008-06-13 19:01)

Nej, man måste gå in på en sida, förstå språket (eller chansa) och sedan klicka sig vidare.
Förstår att han inte lyckades om han inte kunde språket eller inte ville chansa.
Kan man inte språket trycker man bara på "Översätt den här sidan" i google så är alla språk biff =)