Detta beslut grundar sig på följande:
- Ska gå över till Linux på heltid därmed börja koda C.
- Har inte den tiden jag behöver för att vidareutveckla min RAT
- Paranoja tar över då jag använder Windows (Tankar går: "Vem kollar igenom mina filer just nu?" "Vilka malware har jag just nu?")
Så det är med sorg men ändå glädje som jag släpper iväg min RAT ut på Internet. Jag tänkte att jag skulle berätta lite om hur min RAT
kom till och vad den är kapabel till att göra.
Det hela började som en fritidsprojekt för 2 år sedan då jag började koda Delphi tack vare Havalito. Sedan dess har jag pluggat kod
och testat o grejat men när jag började sista året på gymnasiet så behövde jag ett projektarbete och då blev det att skriva en RAT.
Så Nadzor har kommit till under ett års tid, då jag har kodat till och från när jag haft tid. För er som är intresserade så finns loggboken
fortfarande kvar (http://nuffpuff.blogg.se/).
Över till det mer tekniska:
Funktioner:
Screencapture
Filemanager
Taskmanager
Remote Shell
Keylogger
Funstuff
- CD
- Tangentbordslyse (Caps, Scroll, Num)
- Öppna websida
- Menybar (visa/dölja)
- Startknapp (visa/dölja)
Melt
Uninstall
Serversize ~70-80kb
Injection (default browser)
Nu till det där roliga med hur man får använda och inte använda Nadzor
Eftersom jag jobbat bra hårt med att koda min RAT så vore jag väldigt glad av att se att personer
som tar del av min kod ger mig credit. Det kanske inte betyder något för Dig som rippar koden men
det betyder mycket för mig att se att personer använder min kod i deras applikationer. Dess utom
så får INTE Nadzor användas för att spionera eller stjäla data!!
Vad som bör tilläggas är att det fortfarande finns väldigt mycket buggar eftersom jag aldrig avslutade
mitt projekt, och det är också därför som det inte blivit något release här på Swerat fram tills nu!
Har också länge velat komma in i Silverforumet men har aldrig lyckats bidra med något som är tillräckligt,
detta kanske tycks vara ett desperat försök att komma in, men jag har nu fullföljt min del i programmeringsvärlden.
Jag har LÄRT mig något, KODAT något och sedan BIDRAGIT med något. (Lär skoj men kom på det precis).
STORT TACK:
Havalito
Codius
Aphex
Swerat
Opensc
Alla andra som jag glömt
Hur som helst. Nedan följer en länk, ni får tycka vad ni vill om koden. Kommentarer är är alltid välkomna, elaka som
vänliga! Hoppas någon kommer lära sig något
Download
Pwd: swerat
Final wordz:
Det är med en tår i ögat som jag klickar på "Post new topic".....