Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PIs keylogger blir detected överallt
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
Shacky
Hej, jag har använt PIs keylogger i cirka 5 dagar nu, har för det mesta retats lite med polarna, men 4 utav dom gick inte att skicka till pga av att deras virusprogram hittade den direkt och förstörde filen, jag har läst överallt om UD och allt sånt vart man hittar tools o.s.v. men allt verkar så ouppdaterat låg och kikade på en ganska bra men den var postad 2006. Och jag undrar ifall det finns tools som gör så att Poison Ivy's keylogger blir undetected för virusprogram.

Sorry för många posts är nybörjare och vill ha reda på så mycket, beklagar för alla men så är det!

Tack.
Havalito
Nu e jag så jävla wasted så du får ursäkte om jag låter som en idiot..
För det första Pi's keylogger är en del av servern det går inte bara att göra just en del av programmet fudgin UD utan HELA cservern måste vara UD..

Och föra tt ha servern UD måste du ha tillgång till en "private" crypter som gör servern UD, och då är vi tillbaka till att KÖPA... så om jag ska rekomme ndera nått så är det att köpa PI av skaparen han/hon själv, Jag föredrar Hon..

Jag hoppas jag har sv arat på din fråga bra smile.gif.. annars får du gärna bitchslappa mig (k)...

peace n love
Shacky
Jo, du svarade ganska bra på frågan så om jag har fattat detta rätt, så ska jag köpa en UD utav Poison ivy på hemsidan ? eller utav nått annat program som ska vara helt UD som bifrost eller vad det heter?
p0ke
Antingen köper du en privat version av PI/Bifrost/any RAT servern, ELLER en ud version av en crypter/packer som kan kryptera din server så den blir ud. Eller så kodar du något eget ^^
crazyboris
bifrost går ju inte att köpa privata versioner av längre.. tyvärr.
tycker som p0ke köp en privat trojan eller en privat crypter.
PI , Bluestar eller varför inte nidhogg.
Shacky
Tack för så snabba replys! fick svar på mina frågor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.