Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ardamax Keylogger
SweRAT > Datasäkerhet > Sårbarheter och intrång
Maggan
Hej, jag läste runt på forumet och tutorialen på flashback och kom till slut fram till att jag ville testa Ardamax. Jag har små erfarenheter efter gamla keyloggers jag har använt. Jag tror även jag använt denna.

Jag använder AVG FREE, som tydligen hittar en RAT i programmet. Då tänker jag för mig själv: "Är denna filen falsk, eller står det så på alla keyloggers"?.
Men det är egentligen inte problemet. Problemet är att jag installerar ardamax, sen går det inte att köra filen. Jag har testat att stänga virusprogrammet och installerat om m.m. Men inget verkar funka. Jag antar att detta är ett simpelt problem så snälla, respektera att jag är nybörjare.

Detta är vad som ni bör veta för att hjälpa:

x Programmet vägrar starta
x Programmet verkar innehålla en RAT

Tack i förhand smile.gif w00t.gif
Retard
Hej,
du bör byta antivirus för att lösa ditt problem då AVG ändå hindrar dig ifrån att köra filen, även om du deaktiverat det. Du bör leta efter ett antivirus som kan hantera undantag.
Maggan
QUOTE(Retard @ 2008-07-20 15:37) *
Hej,
du bör byta antivirus för att lösa ditt problem då AVG ändå hindrar dig ifrån att köra filen, även om du deaktiverat det. Du bör leta efter ett antivirus som kan hantera undantag.

Har du något tips på ett sådant virus program? smile.gif blush.gif
crazyboris
nod32
hxxp://www.eset.com
Maggan
QUOTE(crazyboris @ 2008-07-22 10:50) *
nod32
hxxp://www.eset.com

Hehe skaffade det. Det funkade mycket bättre. Tack så mycket.

// Maggan smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.