Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Osynlight
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
Maggan
Hallå, jag är ny på detta, men jag undrar hur man får sin keylogger undetected? Jag har använt en nybörjar kompis som provoffer, men hans virusprogram upptäckte det. (Han använde AVG FREE). Jag menar, vad är meningen med att hacka folk när dom kan se det? Jag vill att dom inte ska märka. Vet någon hur man får det undeteacted?

MVH maggan smile.gif
Retard
vampyr, tändsticka, porrblaska
groil
QUOTE(Retard @ 2008-07-26 22:48) *
vampyr, tändsticka, porrblaska

Källa?

h3I
QUOTE(Maggan @ 2008-07-26 22:00) *
Jag menar, vad är meningen med att hacka folk när dom kan se det?

Att skämmas kanske?

QUOTE(Maggan @ 2008-07-26 22:00) *
Vet någon hur man får det undeteacted?

Jag vet att det finns personer här som vet hur man gör och dom vet att det finns en sökfunktion här på forumet som kommer att besvara din fråga! (är iaf ganska så säker på att det ska finnas en tråd/guide här om hur man gör!)
Codius
Hej Maggan.

Jag tror bestämt att du missat de regler som finns här på SweRAT. Jag föreslår att du läser igenom dem och sedan återkommer med en ny och tillåten fråga.
SweRAT är ett forum om datasäkerhet, inte ett hackningsforum. Det är tillåtet att diskutera dataintrång och andra säkerhetsproblem i teorin men inte berätta att man har "victims", "offer" eller att man försökt genomföra ett intrång på andras datorer.

Med Vänliga Hälsningar,
Codius
swestres
What she said. Låst.

//mod
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.