Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lösenord
SweRAT > Övriga Forum > Tips på bra program
exy
Tjena

Det är så att jag letat som ett as efter ett CLEANT program som man enkelkt kan ta reda på sparade lösenord på sin EGNA dator. Ska kunna leta upp ALLA sparade lösen t.ex firefox, ie och msn typ som man kan göra me diverse trojaner fast utan att man måste installera en RAT på sig själv utan bara själva "leta lösen" delen... hoppas ni förstår!

/exy

edit: flytta om det är fel delforum
shapeless
Tror NirSoft är duktiga på sånt, kika här: http://www.nirsoft.net/
exy
Har redan kollat in Nirsoft problemet me deras saker är att inget av dem kan snappa lösenord från firefox, jag skulle vilja ha 1 program som tar alla lösen. Tack endå!
h3I
Är väll inte det här du söker men du kan se alla sparade lösenord i firefox om du klickar på Insällningar --> Säkerhet --> Sparade lösenord --> Visa lösenord.
exy
QUOTE(h3I @ 2008-08-18 12:06) *
Är väll inte det här du söker men du kan se alla sparade lösenord i firefox om du klickar på Insällningar --> Säkerhet --> Sparade lösenord --> Visa lösenord.

Nej, men det var något nytt smile.gif saken är att jag hade tänkt att kunna lägga in programmet på ett usb minne och snabbt kunna öppna det på valfri dator och spara alla lösen ord och sen kunna gå därifrån
shapeless
QUOTE(exy @ 2008-08-18 21:23) *
Nej, men det var något nytt smile.gif saken är att jag hade tänkt att kunna lägga in programmet på ett usb minne och snabbt kunna öppna det på valfri dator och spara alla lösen ord och sen kunna gå därifrån
Men då är det inte längre "på sin EGNA dator", right?

Hej då.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.