Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rookie
SweRAT > SweRAT > Presentationer
TheDreamer89
Är så trött på ordet n00b, så jag va tvungen att skriva nått annat som rubrik.. tongue.gif

Ja, hej i alla fall!
Jag är så mycket nybörjare man kan bli.. Vet knappt några termer inom området över huvud taget, men jag är extremt intresserad utav detta så jag lär mej nog fort! wink.gif Hoppas jag! tongue.gif

Tjaa, 18 bast, bor i Östersund och har allmänt tråkigt ibland och känner att jag vill "leka" lite med mina datorer! wink.gif
Hoppas att ingen ratar mej för att jag är så ny på detta, men alla är vi nybörjare nån gång! smile.gif

Det första jag ska göra på detta forumet är att läsa igenom hela nybörjarsektionen och sen kommer jag börja ställa frågor! tongue.gif Om det finns några kvar att ställ vill säga.. wink.gif

Vet ju inte riktigt vad det är jag tycker är roligt än så länge, men att programmera låter kul.. Vad tycker ni är roligast?

Nä, nu kommer jag inte på nått mer att skriva..
Hade gött! smile.gif
/TheDreamer
Retard
Välkommen hit!
crazyboris
välkommen till swerat..
TheDreamer89
Tackar tackar! smile.gif
Havalito
Willkommen bist swerat.. om man ens säger så ohmy.gif ? haha
swestres
Välkommen!

Programmering var det som fick mig att börja med RATs, jag hade sysslat med kodande ett tag och behövde idéer och nya utmaningar. RATs är ett område som alltid förändras, en evolutionsprocess som är ständigt pågående. Nu på senare tid måste jag dock medge att jag inte kodat så mycket.

Havalito: bist är 'är', lika bra jag säger det innan Heike biter dig ph34r.gif Tror det ska vara 'zu' istället, men sen är min tyskakunskap lika bra som min matlagning...
snowman
Välkommen!

QUOTE(swestres @ 2008-09-05 06:08) *
sen är min tyskakunskap lika bra som min matlagning...

Du skrämmer mig... wo bist du? happy.gif laugh.gif
LinuZ_
Välkommen =)
Ha de så skojit wink.gif
Skicka ett PM om de e nåt du undrar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.