Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rats.
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
Ace
Hej.Det är så att jag har hållt på med rats innan och då dom inte funkat så har jag fått igång dom på ett eller annat sätt.Men denna gången hag jar testat och testat och inte fått det att funka.Jag har öppnat portar/tagit bort brandvägg och testat med olika inställningar.Jag har provat med Hav-Rat,Poison Ivy och fler.Jag har tillochmed öppnat "servern" på min egna dator för att se om det funkar då men det gör det inte.Jag får inte fram någon ny connection alls.Vad är det som kan vara felet ? Somsagt jag har gjort detta innan men denna gången har jag verkligen försökt men kan inte få det att funka eller inte än iallafall.
blind
Flyttad från Tips på bra program till Nybörjarhörnan.

/mod

Se till att bort alla gamla servers som kan köras på datorn och skapa en ny med adressen 127.0.0.1 (alltid samma dator som den körs på). Om det fungerar så är det antagligen din router/brandvägg eller dina inställningar som felet ligger hos.
crazyboris
ge oss gärna en bild på dina inställningar.
lyssnar du på rätt port
har du rätt lösenord
har du rätt ip i servern (som blind sa)

ge oss så mycket info som möjligt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.