Help - Search - Members - Calendar
Full Version: RAT + fil = Vilket program?
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
NoobHacker
Tjenare:P Jag använder mig av Posion ivy 2.3.0
Och jag vill ha ett program så jag kan lägga ihop typ 1 låt och trojanen. Så jag slipper stänga av virusskydd och skit och lika dant för den andra.. Så inte virus skyddet upptäcker programet smile.gif
Alltså så jag skickar en låt + trojanen i. Och inte virusskyddet upptäcker det tongue.gif Och han öppnar och jag har kontroll..
Så inte det kommer upp skylt virus o skit..
Vill ha ett program som inte kostar och gömmer viruset:P
crazyboris
man kan lägga ihop en mp3:a och en server men resultatet blir en .exe fil.
du kanske skulle kolla på p0kes crypter.
http://fail.wtf.be
SmoiZ
Asså basicly om du ska vara säker på att de inte ska varna så behöver du en privat version av crypters, och de kostar. Annars får du helt enkelt pröva dig fram och se
vilka som inte hunnit blivit taggade.
Hackingthecracker
Jag rekommenderar en JPEG bild men mp3 går oxå bra men JPEG är mer osynliga kan man säga ... men du gör som du vill beer.gif
h3I
QUOTE(Hackingthecracker @ 2008-10-04 22:05) *
Jag rekommenderar en JPEG bild men mp3 går oxå bra men JPEG är mer osynliga kan man säga ... men du gör som du vill beer.gif

Varför är en jpeg mindre synlig än en mp3 fil? resultatet blir ju hur som helst en exe fil.

Det bästa är ju att sätta ihop två exe:er, något "skitprogram" och din server.
LinuZ_
Eller skicka i en zip fil med bilder + en shortcut till en mer eller mindre gömd exe eller bara blanda ihop .exe'n (som har en jpeg ikon) tisammans me bilderna/låtarna, och hoppas att den klickar på den.

Nåh de finns allti metoder...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.