Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ovan tjej söker datahjälp!
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
sexy
Hejsan kommer ni ihåg mig? Det var jag som var inne här förra våren och gnällde och behövde få bort en Poisen Ivy. Och ja jag fick bort skiten. Men jag blev så arg så jag vill nu göra samma sak tillbaka på idioten som gav mig Poisen Ivyn. Så hur gör jag? Vill någon duktig och snäll person här hjälpa mig att ge igen så skulle jag bli vädigt tacksam.
Exp0ze
Jo, visst, självklart.
sexy
QUOTE(Exp0ze @ 2009-05-07 08:46) *
Jo, visst, självklart.

Jag har personens ipnr för det kom upp när jag fick bort poisen ivy och installerade zonealarm brandväggen. För då försökte personen ta sig in genom en port. Ipnr verkar vara dynamiskt som personen har. Vilket program ska jag använda?
anakha
lol detta måste vara det sämsta sättet nånsin att försöka få hjälp. ovan tjej, med nicket sexy. drar inte alls igång några varningsklockor... jag är full så det kan vara jag som är dum sad.gif
sexy
QUOTE(anakha @ 2009-05-24 23:10) *
lol detta måste vara det sämsta sättet nånsin att försöka få hjälp. ovan tjej, med nicket sexy. drar inte alls igång några varningsklockor... jag är full så det kan vara jag som är dum sad.gif

Jo jag vet, det var kanske inte det bästa seriösa nicket. Men jag är faktiskt tjej. Min tjejkompis registrerade in sexy åt mig för att jag inte visste hur man skulle göra när man registrerade sig. Det var flera år sedan som ni ser på mitt regdatum. Då var jag ung och grön. By the way. Jag är inte sexig, inte söt heller och väldigt oteknisk. Därav mina korkade frågor. Jag kommer med andra ord aldrig kvala in i silverformuet sad.gif
Havalito
Spelar ingen roll om du är tjej eller kille.
Men här hjälper vi inte med olagliga intrång och nästa gång sök på förumet om du har en fråga och dumhet är inte nån bra bortförklaring.
för den som vill den finner.

sexy
QUOTE(Havalito @ 2009-05-26 23:35) *
Men här hjälper vi inte med olagliga intrång och nästa gång sök på förumet om du har en fråga och dumhet är inte nån bra bortförklaring.

Jag tar den enda rätta vägen, jag har införskaffat boken Java första steget. yes här ska läras att programmera. Sedan kan jag hacka er alla evilgrin.gif
crazyboris
jag använder min "cooltool.exe" för att haxxa alla.
funkar helt perfekt.
Seduct
QUOTE(Havalito @ 2009-05-26 20:35) *

om hon tar den i 2an?
afx
QUOTE(sexy @ 2009-05-06 21:43) *
Hejsan kommer ni ihåg mig? Det var jag som var inne här förra våren och gnällde och behövde få bort en Poisen Ivy. Och ja jag fick bort skiten. Men jag blev så arg så jag vill nu göra samma sak tillbaka på idioten som gav mig Poisen Ivyn. Så hur gör jag? Vill någon duktig och snäll person här hjälpa mig att ge igen så skulle jag bli vädigt tacksam.

Går att söka här på hur man manuellt tar bort poison ivy/bifrost i registret..
Sök på forumet:
regedit

eller

ta bort manuellt..

Orkar inte leta upp tråd just nu..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.