Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Proxy
SweRAT > Datasäkerhet > Nybörjarhörnan
italiano
har sòkt om det hàr pà forumet och kollat runt lite pà googl.. jag àr helt ny pà data och skulle vilja veta hur det funkar..hur gòr jag fòr att det ska se ut som att jag tex sitter i stockholm nàr jag egentligen sitter i malmò? finns det nàn bra guide eller tutorial nànstans som ni kan lànka till? och till sist varfòr finns det bàde betalproxys och gratis proxys vad àr kvalitetsskilnaden? tack pà fòrhand
crim
QUOTE(italiano @ 2009-07-12 19:34) *
har sòkt om det hàr pà forumet och kollat runt lite pà googl.. jag àr helt ny pà data och skulle vilja veta hur det funkar..hur gòr jag fòr att det ska se ut som att jag tex sitter i stockholm nàr jag egentligen sitter i malmò? finns det nàn bra guide eller tutorial nànstans som ni kan lànka till? och till sist varfòr finns det bàde betalproxys och gratis proxys vad àr kvalitetsskilnaden? tack pà fòrhand

De finns olika sorters proxy, te.x socks4, socks5, http proxy
Du kan använda dom genom program som SocksCAP, FreeCAP mm, betalproxies antar jag har mycket högre kvalitét vad gäller hastighet,anonymitet och hållbarhet, för att starta din egen socks/proxy server behöver du:

någon som är infekterad med din rat/bot där du vill ha proxyn (helt enkelt tillgång till en annan dator), en proxy daemon och FreeCAP eller SocksCAP för att proxifiera

Googla tex. Socks4+daemon
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.