Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny frontsida
SweRAT > SweRAT > SweRAT regler, nyheter och information
ksv
Så där, då var den nya frontsidan uppe, där man även kan ladda ner våra releaser. smile.gif

För er som bookmarkat forumet direkt är det bara att gå till http://swerat.com/index.php: http://swerat.com/index.php så klart.

Vill passa på att tacka maxxflow för hjälpen att knåpa ihop sidan.
shapeless
Urläckert!
syndig
Ja det var snyggt
Tomten3
oo den fanns till och med på engelska biggrin.gif . Den är skit snygg tummen up eller nåt positivt i den stilen.
Farbror
Nice front sida für alles! tongue.gif
Andvare
Trevligt! Downloadsektionen var efterlängtad så nu blir det till att ändra om bokmärkena så att man inte missar några nyheter.

Som förslag för framtida förbättringar skulle det vara bra med en guide/faq-sektion. Det händer ju rätt ofta att de här frågorna ställs (i kronologisk ordning):

Vilken RAT är bäst?
Var hittar jag Bifrost?
Varför kan jag inte köra Bifrost?
Varför kan mitt användare inte köra servern?
Hur gör jag den undetected?
Var hittar jag upx?
Hur relocar jag flera gånger?
Är det okej om jag spammar lite för att komma in i silverforumet? (Inte så vanlig rolleyes.gif )
ksv
QUOTE(Andvare @ Aug 27 2005, 11:29 AM)
Som förslag för framtida förbättringar skulle det vara bra med en guide/faq-sektion. Det händer ju rätt ofta att de här frågorna ställs (i kronologisk ordning):

Vilken RAT är bäst?
Var hittar jag Bifrost?
Varför kan jag inte köra Bifrost?
Varför kan mitt användare inte köra servern?
Hur gör jag den undetected?
Var hittar jag upx?
Hur relocar jag flera gånger?
En FAQ på huvudsidan eller här i forumet?
Menar du det senare får du gärna starta en tråd och påbörja en sådan. smile.gif

Just "Vilken RAT är bäst?" finns väl inget svar på, men övriga frågor vore inte dumt att ha med.
Andvare
Jag tror att det är troligare att den blir läst om den finns på huvudsidan, men å andra sidan måste ju någon underhålla den och då är det kanske enklare om den är en tråd. groil svarar ju på flera frågor i sin RATguide och det jag tänkte var mer att lite långsiktigt skulle det vara trevligt med lite fler guider av den typen.

Såg att det fanns en FAQ i nybörjarhörnan men den handlar ju mer allmänt om datorer så jag kanske tar och slänger ihop en början till en SweRAT-specifik FAQ.
zds
fin fin frontsida smile.gif
guide/faq-sektion låter bra! blire mindre sökande och frågor för alla nya..
davve
Äntligen!
Pussar och kramar till maxxflow!

btw fin avatar ksv, är det han från ehm macahan?
ksv
QUOTE(davve @ Aug 27 2005, 03:13 PM)
ksv, är det han från ehm macahan?
Jupp, "Zeb". tongue.gif
Farbror
En tutorial/howto/guide del vore ju nice smile.gif
docksider
skit nice avatar, gamle zeb har alltid varit en av mina stora idoler
smeko
Det var ju läckert om ni skulle haft mer skulle det blivit bättre : )
Caecigenus
QUOTE(smeko @ Oct 5 2005, 01:36 AM)
Det var ju läckert om ni skulle haft mer skulle det blivit bättre : )
*

Du får gärna vara lite mer ingående och inte minst beskrivande om du vill att någon ska kunna förstå vad du menar, eller för den delen kunna ändra något.
Telco
Bra med en front sida, kollade snabbt igen den. Tummen upp

Det stod fel på bifrost med storleken på filen (packad och opackad). Inget allvarligt men det ser bra ut om allt är korrekt wink.gif
ksv
QUOTE(Telco @ Oct 8 2005, 01:21 PM)
Det stod fel på bifrost med storleken på filen (packad och opackad). Inget allvarligt men det ser bra ut om allt är korrekt wink.gif
Mjo, du har rätt. Tack! Fixar det nu. smile.gif

Jag hade visst vänt på packad och opackad.
Farbror
QUOTE(ksv @ Oct 8 2005, 01:46 PM)

*

SÅ du va kanske lite packad när du skrev ? rolleyes.gif (jätte rolig svenssons humor ala farbror)
Telco
QUOTE(Farbror @ Oct 11 2005, 05:10 PM)
QUOTE(ksv @ Oct 8 2005, 01:46 PM)

*

SÅ du va kanske lite packad när du skrev ? rolleyes.gif (jätte rolig svenssons humor ala farbror)
*

laugh.gif
Andvare
Kanske börjar bli dags att uppdatera frontsidan? Det har stått så här rätt länge nu:
I dag är en stor dag för vårt community - det är första dagen med vårt nya ansikte.
Om jag har räknat rätt så räcker det slänga in ett "femti" framför "första" för att den ska stå sig en dag till:
I dag är en stor dag för vårt community - det är femtiförsta dagen med vårt nya ansikte.

Å här har vi ett litet fel:
Endast medlemmar med fler är 25 poster har tillgång hit.

Jag märkte också nu att jag blir utloggad om jag går via länken från frontsidan hit till forumet. Vad kan det bero på?

Å så avsluta med ett par smilies för att lätta upp stämningen efter all kritik smile.gif smile.gif smile.gif
ksv
Tack. Jo, ska ta och fixa till det.

QUOTE(Andvare @ Oct 15 2005, 01:35 AM)
Jag märkte också nu att jag blir utloggad om jag går via länken från frontsidan hit till forumet. Vad kan det bero på?
Ingen aning. Någon mer som har det problemet?
Här funkar det fint både med firefox och ie.
groil
QUOTE(ksv @ Oct 16 2005, 03:00 PM)
Tack. Jo, ska ta och fixa till det.

QUOTE(Andvare @ Oct 15 2005, 01:35 AM)
Ingen aning. Någon mer som har det problemet?
Här funkar det fint både med firefox och ie.
*

har samma problem sad.gif
ksv
Har hittat felet med att man i vissa lägen kunde bli utloggad (beroende på om man var på "swerat.com" eller "www.swerat.com") och jag tror det ska vara fixat nu. smile.gif

Redlime har även skrivit lite på frontsidan.
Andvare
QUOTE(ksv @ Oct 17 2005, 09:13 PM)
jag tror det ska vara fixat nu. smile.gif

Ja, nu fungerar det för mig i alla fall. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.