Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Keylogger?
SweRAT > Datasäkerhet > Projekt och Releaser
maciekish
Tjena!

Jag behöver en keylogger som kan snappa upp lite lösenord för windows-inloggning.

Tips?

Den måste alltså vara igång även om ingen är inloggad på datorn!

MVH
Maciekish
crazyboris
jag har för mej att jag hade en som hette spyagent 4,0 som tog login och allt..
crash override
har du tilgang til pc`n fysisk
crazyboris
japp den hette spyagent 4,0..
den tar allt...
och kan även skicka till din mail
du måste dock instalera den själv på datorn...
men sen så kan man "dölja" allt från andvändaren..
den tar alla lösenord alla tangenttryckningar och även skärmdumpar...
Orbitaljl
Härligt! smile.gif Har du en länk till den? Eller ska man måsta googla din lat hund wink.gif
Craxy
QUOTE(Orbitaljl @ Feb 5 2006, 15:38)
Härligt! smile.gif Har du en länk till den? Eller ska man måsta googla din lat hund wink.gif
*

Kan det vara detta montro?
http://www.spytech-web.com/spyagent.shtml
RaDiVaX
Använd bifrost den ska funka för det flesta!
josef
Skulle rekomendera Ardamax keylogger. Har använt den länge och den har visat sig funka tip top. Dessutom kan du gömma den i en annan fil och skicka den till nån, så att den installeras.
SeLEct
jag tycker bifrosts funkar jävligt bra men vet dock inte om den funkar för windows inloggningar men skulle vara härligt med ngt sånt
Bobany
QUOTE(RaDiVaX @ 2006-02-10 23:14) *
Använd bifrost den ska funka för det flesta!

Vart kan man få tag i Bifrost då? har googlat sönder, men har inte hittat någon bifrost :S
Mja
QUOTE(Bobany @ 2008-03-27 21:16) *
Vart kan man få tag i Bifrost då? har googlat sönder, men har inte hittat någon bifrost :S

Läs på forumet om den.
Disscontinued. Det du kan hitta på nätet är inte från orginalkällan, det är alltså risk att de i de fallen är infekterade med ngt annat.
Försök hålla dina frågor om keyloggers till en tråd eller sök i forumet, så slipper det bli en hög med bumpade gamla trådar om ungefär samma sak...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.